ستاره‌ای که حق انتقال به تیم‌های لیگ‌برتر را ندارد!

هری کین به آخرین سال قراردادش با تاتنهام نزدیک می‌شود، اما این باشگاه تصمیم گرفته است کاپیتان خود را به باشگاه دیگری در لیگ‌برتر نفروشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی دارد اما ممکن است مجبور شود به جای او، ستاره دیگری را جذب کند. به نقل از تایمز، تاتنهام از قبل تصمیم گرفته است که کاپیتان خود را به تیم دیگری در لیگ‌برتر نفروشد. آینده کین نامشخص است، زیرا قرارداد این ملی‌پوش انگلیسی در سال ۲۰۲۴ تمام می‌شود و او هنوز برای تمدید موافقت نکرده است.

این مهاجم، آماده ماندن در تاتنهام است و می‌خواهد با لندنی‌ها جام‌ها را به دست آورد. کین با زدن ۲۶۷ گل به گلزن‌ترین مهاجم تاریخ تاتنهام تبدیل شده است.

کین تنها مهاجمی نیست که به منچستریونایتد لینک شده است. ویکتور اوسیمن، بازیکن ناپولی نیز در رادار این باشگاه قرار دارد، اما قیمت درخواستی ناپولی که ۸۹ میلیون پوند (۱۰۷ میلیون دلار) بوده، ممکن است برای شیاطین سرخ عملی نباشد.

کین پس از آلن شیرر (۲۶۰) و وین رونی (۲۰۸) سومین بازیکنی است که در لیگ برتر ۲۰۰ گل به ثمر رسانده است. کین دویستمین گل خود را در سیصد و چهارمین بازی خود به ثمر رساند که در چندین بازی کمتر از شیرر (۳۰۶) و رونی (۴۶۲) به این آمار رسید.

این مهاجم و تاتنهام روز شنبه در لیگ‌برتر مقابل لسترسیتی در ورزشگاه کینگ پاور به میدان خواهند رفت.

کد خبر 639564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.