بازسازی بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر پس از ۲۵ سال

مدیر درمان تامین اجتماعی استان چهارمحال‌ و بختیاری گفت: بازسازی بخش‌هایی از بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر پس از ۲۵ سال شروع شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی فلاحی امروز _ سه‌شنبه هجدهم بهمن _ در بازدید میدانی از پروژه‌های در حال ساخت بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر، اظهار کرد: در طول مدت‌زمان حضور در این مدیریت، برای هر نوع همکاری و رفع مشکلات تلاش کردم و معتقدم با تعامل موثر با شرکای اجتماعی، فرایندهای ارائه خدمت به جامعه هدف اصلاح خواهد شد و بر این تعامل دوسویه تاکید داریم.

وی ادامه داد: در سال جاری، میزان مراجعه‌ها به مراکز درمانی با رشد ۱۹درصدی مواجه بوده است که این رشد اقدام دوچندانی را برای کادر درمان به همراه داشت، اما همکاران با جدیت و تلاش به مراجعان خدمت می‌کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سال جاری در مراکز درمانی تعداد ۲۹۶۷ نفر از زنان بالای ۳۰ سال در طرح غربالگری سرطان سینه و ۳۳۸۳ نفر از مردان و زنان بالای ۵۰ سال در طرح غربالگری روده بزرگ شرکت کرده‌اند. با ادامه این روند به‌طور قطع گام بلندی در مسیر پیشگیری از سرطان در استان برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به مقاوله‌نامه سازمان و وزارت بهداشت و درمان گفت: با گسترش تعامل با دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری، بر اساس مقاوله‌نامه منعقدشده و بر اساس دستورالعمل‌های مربوطه بیش از ۳۰ پزشک متخصص در رشته‌های مختلف در سال جاری جذب شده‌اند که اکنون مراکز در شهرستان‌های لردگان، فارسان و بروجن خدمات تخصصی ازجمله داخلی، اطفال، جراح عمومی و قلب به بیمه‌شدگان و مراجعان ارائه می‌کنند.

فلاحی با بیان اینکه از سال گذشته بازسازی بخش‌هایی از بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر را پس از ۲۵ سال شروع کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: آشپزخانه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان و کلینیک دندانپزشکی بیمارستان با اعتبار هفت میلیارد تومان بازسازی شده و این پروژه در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید. بازسازی رختشوی‌خانه، زایشگاه، NICU و سایر بخش‌های بیمارستان سال آینده انجام خواهد شد.

وی گفت: برای توسعه مراکز درمانی در استان، چهار مرکز پلی‌کلینیک تخصصی بروجن، درمانگاه اردل، شلمزار و سامان دارای مجوز از هیئت‌مدیره سازمان هستند که اقدامات اختصاص زمین، صدور سند و پرداخت قیمت آن برای مراکز بروجن و اردل توسط خیران انجام شده است و به‌زودی اقدامات لازم برای فعالیت‌های ساختمانی را آغاز خواهیم کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری افزود: برای دو مرکز شلمزار و سامان اقدامات مقدماتی در حال انجام است و امیدواریم با همکاری مسئولان استانی به‌زودی اختصاص زمین به این دو پروژه صورت گیرد.

به گزارش ایمنا، برای نخستین بار با هدف تعامل افزون‌تر با مجامع کارگری و کارفرمایی، بازدید میدانی از پروژه‌های در حال ساخت بیمارستان امام علی (ع) انجام شد.

در راستای تعامل مناسب و دوسویه، بهره‌گیری از نظرات و دیدگاه‌های شرکای سازمان و مخاطبان و اقدام مناسب برای ایجاد همبستگی و هم‌افزایی سازمانی، کمیته بیمه و درمان تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری با حضور مدیران درمان و بیمه‌ای، معاونان مدیریت درمان و همچنین روسای انجمن‌های صنفی و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در محل سالن کنفرانس مدیریت درمان تامین اجتماعی استان برگزار شد و به‌منظور آشنایی هرچه بیشتر با فرایند خدمت‌رسانی و روند پیشرفت پروژه‌های در دست ساخت، بازدید میدانی توسط روسای انجمن‌های صنفی و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی از بیمارستان امام علی (ع) صورت پذیرفت.

کد خبر 639558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.