۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
فروش سکه در بورس تمدید شد

به گفته سخنگوی بانک مرکزی، فروش ربع سکه در بورس تمدید شد و تا ساعاتی دیگر اطلاعیه فروش در مرحله جدید منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی قمری وفا، سخنگوی بانک مرکزی اظهار کرد: فروش ربع سکه در بورس کالا تمدید شده است و اطلاعیه مربوط به آغاز مرحله سوم عرضه ربع سکه در بورس تا ساعتی دیگر منتشر می‌شود.

امروز دهمین روز از مرحله دوم عرضه ربع سکه در بورس است؛ بانک مرکزی قبلاً اعلام کرده بود که دور دوم مرحله عرضه ربع سکه در بورس کالا ۱۰ روزه خواهد بود.

در نخستین روز شروع مرحله دوم عرضه ربع سکه بهار آزادی در بورس تعداد چهار هزار و ۷۶۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت هفت میلیون و ۹۲۰ هزار تومان در بورس کالا عرضه شد.

در دومین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد ۱۷ هزار و ۳۹۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت هفت میلیون و ۷۳۰ هزار تومان توسط متقاضیان خریداری شد.

در سومین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد یک هزار و ۸۱۲ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت هشت میلیون و ۹۰ هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.

در چهارمین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد پنج هزار و ۱۲ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت هشت میلیون و ۲۰۱ هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.

در پنجمین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد ۱۰ هزار و ۲۰۵ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت هشت میلیون و ۳۰۱ هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.

در ششمین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد ۱۰ هزار و ۱۴۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت هشت میلیون و ۳۴۰ هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.

در هفتمین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد ۱۱ هزار و ۹۰۸ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت هشت میلیون و ۳۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان به متقاضیان فروخته شد.

در هشتمین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد ۱۴ هزار و ۵۳۵ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت هشت میلیون و ۲۶۰ هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.

در نهمین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد ۱۹ هزار و ۷۵۴ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.

در مجموع در ۹ روز اول عرضه ربع سکه در بورس، تعداد ۹۵,۵۳۷ قطعه ربع سکه به روش حراج چندقیمتی به فروش رسیده است.

کد خبر 639543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.