افتتاح ۳ پروژه عمرانی شهرداری فومن

شهردار فومن گفت: همزمان با دهه فجر، سه پروژه عمرانی شهرداری با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

کاظم قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری فومن اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر، سه پروژه عمرانی شهرداری شامل اجرای آسفالت معابر، احداث بلوار و شهرک آموزش فرهنگ ترافیک برای کودکان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: سال جاری سه پروژه آسفالت معابر شهری به مساحت ۴۵ هزار متر مربع، احداث فاز نخست بلوار شهید بهشتی به طول ۳۰۰ متر و تأمین روشنایی و فضای سبز آن و احداث شهرک آموزش فرهنگ ترافیک برای کودکان در محوطه پلیس راهور در فضایی به مساحت ۲۵۰ مترمربع اجرا شده است.

شهردار فومن خاطرنشان کرد: به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری در مجموع ۱۲۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده که ۲۰ میلیارد ریال اعتبار آن از منابع استانی و مابقی از منابع داخلی تأمین شده است.

وی تصریح کرد: طرح شهرک آموزش ترافیک برای کودکان در ششمین روز از دهه فجر، آسفالت معابر شهری و اجرای فاز نخست بلوار شهید بهشتی صبح امروز _سه‌شنبه هجدهم بهمن‌ماه_ با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و استان افتتاح شد.

قربانی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر فومن همواره در تلاش است تا با برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه در شهر، رفاه و آسایش را برای شهروندان فراهم کند.

به گزارش ایمنا، شهر فومن با حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 639532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.