اعتراف ستاره برزیلی النصر در مورد کریستیانو رونالدو!

هم‌تیمی کریستیانو رونالدو، اعتراف کرده است که حضور فوق ستاره پرتغالی، برای النصر عالی و برای رقبا دردناک است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریستیانو رونالدو پس از آزادی از منچستریونایتد، پرسودترین قرارداد در فوتبال جهان را امضا کرد و در سفر به خاورمیانه، راهی کشور عربستان سعودی شد تا با یک انتقال خیره‌کننده، پیراهن النصر را به تن کند. رونالدو آنقدر که از او انتظار می‌رفت در ریاض تأثیری نداشته و تنها یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند که باعث شد النصر در یکی از دو دیدار لیگ عربستان پیروز شود و در عین حال در سوپرجام عربستان مقابل الاتحاد نیز متحمل شکست شود.

گوستاوو، ستاره سابق بایرن‌مونیخ و تیم ملی فوتبال برزیل، از حضور رونالدو در عربستان خوشحال است، او به رسانه RT Arabic، در مورد مشکلاتی که جذب چنین چهره مهمی می‌تواند ایجاد کند، گفت: "به‌طور قطع وجود کریستیانو کار را برای ما به عنوان هم‌تیمی‌، راحت می‌کند اما این اتفاق برای رقبا دشوار و ناخوشایند است؛ اما با این حال، وجود کریستیانو به همه انگیزه می‌دهد.»

گوستاوو در مورد مزایایی که رونالدو به ارمغان می‌آورد افزود: "حضور او در النصر مزیت بزرگی به تیم می‌دهد زیرا ما هر روز از او یاد می‌گیریم، با توجه به توانایی‌های بزرگی که او دارد؛ چه از نظر فنی و چه از نظر بدنی. کریستیانو رونالدو برای چالش‌ها خلق شده و همیشه در آنها موفق است و همه اینجا منتظر نمایش‌هایی هستند که او ارائه خواهد کرد. او قبلاً اولین گل خود را به ثمر رسانده است و بنابراین از شر فشار خلاص شد. "

النصر درحالی که رونالدو امیدوار است در جشن تولد ۳۸ سالگی خود، به بهترین فرم دست پیدا کند، روز پنجشنبه مقابل الوحده به میدان خواهد رفت.

کد خبر 639415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.