مرکز جامع توانمندسازی آقایان استان اصفهان فردا افتتاح می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: در قالب یازدهمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان»، فردا (سه‌شنبه) مرکز جامع توانمندسازی آقایان استان اصفهان با اعتباری بیش از ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

سید علی معرک‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به مناسبت ایام پرخیر و برکت ماه رجب و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شهرداری اصفهان افتتاح پروژه‌های عمرانی ویژه خود را در دستورکار قرار داده است.

وی افزود: در راستای اجرای دهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان»، امروز _ دوشنبه هفدهم بهمن _ افتتاح پروژه‌های مهمی در منطقه شش شهرداری اصفهان و مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد را شاهد بودیم که به‌دلیل کمبود زمان، فقط از سه پروژه ازجمله مجموعه ورزشی بابافولاد در تخت فولاد، تقاطع غیرهمسطح شهید کشوری و مجموعه‌سالن‌های نمایشی و آمفی‌تئاتر جنوب شهر در پردیس هنر بازدید کردیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در ادامه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری، فردا _ سه‌شنبه هجدهم بهمن _ در قالب یازدهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» مرکز جامع توانمندسازی آقایان استان اصفهان به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم و زیرساختی شهر اصفهان به همت نهادهای مختلف در مجموعه مدیریت کلان‌شهر اصفهان افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از معضلات این روزهای شهرهای بزرگ ازجمله شهر اصفهان کارتن‌خوابی است که مشکلاتی را برای مردم و این افراد به‌وجود آورده است، تصریح کرد: برای رفع این مشکل، از چند سال پیش، پروژه مرکز جامع توانمندسازی آقایان در شهر اصفهان کلید خورد و با تلاش منطقه هفت شهرداری اصفهان، این پروژه با اعتبار ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در یک ساختمان سه طبقه به‌صورت مجهز با امکانات ویژه احداث شد.

معرک‌نژاد با بیان اینکه در این راستا با همکاری و تعامل میان استانداری اصفهان، ستاد مبارزه با مواد مخدر و سپاه توافق‌نامه‌ای امضا، و با مشارکت چندجانبه قرار شد مرکز جامع توانمندسازی آقایان استان اصفهان پس از بهره‌برداری در اختیار این افراد قرار گیرد، گفت: این پروژه که یکی از بی‌نظیرترین مراکز در کل کشور است، فردا با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان ابراز امیدواری کرد در شهر اصفهان، کمتر شاهد معضل کارتن‌خوابی باشیم و به سمتی برویم که این معضل در این کلان‌شهر به صفر برسد تا شاهد باشیم افرادی که در دام اعتیاد یا دیگر معضلات گرفتار می‌شوند هیچ‌گاه در هوای سرد زمستانی دچار آسیب نشوند و در این مراکز به‌طور خاص به وضعیت آن‌ها رسیدگی شود تا به مسیر قبلی زندگی خود بازگردند.

کد خبر 639400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.