بهانه‌ عجیب پپ گواردیولا برای توجیه شکست مقابل تاتنهام!

پپ گواردیولا هنگام صحبت درباره شکست منچسترسیتی مقابل تاتنهام هاتسپر در لیگ برتر بهانه عجیبی آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ضربه دقیقه ۱۵ هری کین باعث شد تاتنهام شب گذشته در دیداری از لیگ برتر، منچسترسیتی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد، اما گواردیولا تیمش را به‌خاطر این شکست سرزنش نکرد و به‌جای آن بهانه‌ای غیرعادی آورد.

گواردیولا در صحبت با خبرنگاران گفت: ما تیم جذابی هستیم. تیم ما همیشه خوب است. تلاش می‌کنیم پیش برویم و برای هواداران خود افتخارآفرینی کنیم. گاهی اوقات تاکتیک‌ها اجازه نمی‌دهد، اما من نمی‌توانم از بازیکنانم شکایت کنم. چهار قهرمانی لیگ را در پنج سال اخیر به‌دست آورده‌ایم. بنابراین به‌خاطر کارهایی که انجام داده‌ایم نمی‌توانیم از خودمان شکایت کنیم. ما تلاش می‌کنیم کار خود را ادامه دهیم و چیزهایی را که در آینده به ما کمک می‌کند، بهبود بخشیم، ما به منچستر برمی‌گردیم. آمدن به لندن مانند رفتن به شمال اروپاست، خیلی خسته‌کننده است که به لندن بیاییم، متاسفم. ما باید به منچستر برگردیم و برای بازی مقابل استون‌ویلا آماده شویم.

سیتی در حال حاضر هر پنج مسابقه‌ای را که از سال ۲۰۱۹ در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر انجام داده، باخته است. آن‌ها هنوز در آنجا گلی به ثمر نرسانده‌اند و هفت بار بدون گل‌زنی، گل دریافت کرده‌اند.

سیتی روز یکشنبه هفته آینده در دیداری از لیگ برتر به مصاف استون ویلا می‌رود.

کد خبر 639352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.