سارق کابل برق در خمینی‌شهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از شناسایی و دستگیری سارق کابل برق با پنج فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال نیرو در سطح شهرستان، پیگیری موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر قرار گرفت.

وی افزود: اقدامات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی حین گشت‌زنی مؤثر و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به فردی که در حال حمل یک گونی بود مشکوک شده که پس از بررسی انجام شده مشخص شد گونی همراه این فرد حامل بیش از ۵۰ کیلوگرم کابل برق مسروقه است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر تصریح کرد: متهم دستگیر شده که از سارقان سابقه‌دار بود پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه انجام شده به پنج فقره سرقت کابل‌های برق در این شهرستان اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 639346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.