عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ بهمن‌ماه

در این بسته خبری، از اجرای یک هزار و ۹۵ میلیارد ریال طرح عمران شهری در دوگنبدان تا جداسازی ۹۲ درصد آبیاری فضای سبز خمین از آب شرب و بدهکاری بعضی بانک‌ها به شهرداری اهواز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته، شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بودند. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران)، سرفصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بعضی بانک‌ها دو دهه عوارض خود را به شهرداری اهواز نداده‌اند

مهدی آذربایجانی، معاون مالی و اقتصادی شهرداری اهواز، با بیان اینکه بعضی بانک‌ها حدود دو دهه از پرداخت عوارض به شهرداری اهواز شانه خالی کرده‌اند، گفت: پیگیری حقوقی انجام‌شده موجب شد امسال در یک پرونده، ۶۱۰ میلیارد ریال و در پرونده دیگر، ۵۰۰ میلیارد ریال عوارض از بانک‌های اهواز اخذ شود.

جداسازی ۹۲ درصد آبیاری فضای سبز خمین از آب شرب

وحید قاسمی، معاون خدمات و ایمنی شهری شهرداری خمین، گفت: بیش از ۹۲ درصد آبیاری فضای سبز خمین از آب شرب این شهر جداسازی شد.

اجرای یک هزار و ۹۵ میلیارد ریال طرح عمران شهری در دوگنبدان

رضا قشقایی، شهردار دوگنبدان، گفت: با مشارکت و حمایت‌های دولتی هم‌اکنون بیش از هفت طرح عمران شهری با اعتباری بیش از یک هزار و ۹۵ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال در مناطق مختلف شهر دوگنبدان در دست اقدام است.

اقلام ضروری زلزله‌زدگان به شهرستان خوی رسید

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی تهران به‌همراه اقلام ضروری زلزله‌زدگان به شهرستان خوی خبر داد.

تحول در توسعه ناوگان حمل‌ونقل پایتخت در سال ۱۴۰۲

جلال بهرامی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، از افزایش زیاد سهم بودجه توسعه حمل‌ونقل عمومی در بودجه سال آینده مدیریت شهری خبر داد و این موضوع را نشان‌دهنده اراده و همت شورای شهر و شهرداری تهران برای تحقق این مهم دانست.

ابلاغ طرح مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل‌های چهار تقاطع غیرهمسطح پایتخت

محمدصادق خیرخواه، مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، از تهیه و ابلاغ طرح مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل‌های چهار تقاطع غیرهمسطح خبر داد.

کد خبر 639341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.