پرداخت ۱,۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تامین نهاده‌/اشتغالزایی ۴,۹۵۰ نفری بخش کشاورزی

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: برنامه‌های اشتغال برای استان تدوین شده که سهم بخش کشاورزی استان ۵,۵۰۰ نفر در سال ۱۴۰۱ است و تا این لحظه ۹۰ درصد آن محقق شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کامران بقایی امروز _دوشنبه هفدهم بهمن ماه_ در نشست خبری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اظهار کرد: اصفهان به دلیل شرایط اقلیمی، وضعیت قابل توجهی دارد و به همین دلیل برنامه‌ریزی در بخش کشاورزی از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: در استان با توجه به محدودیت‌های موجود، باید بر اساس برنامه‌های تدوین شده اقدام شود تا نتایج مناسبی در بخش کشاورزی داشته باشیم.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: با اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، حدود ۱,۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در راستای تأمین نهاده‌ها در استان پرداخت شد و در این خصوص استان اصفهان دارای رتبه اول کشور است.

بقایی اضافه کرد: بالغ بر ۹,۰۰۰ میلیارد طرح استانی در دست اقدام داریم که در صورت تأمین منابع، این آمادگی وجود دارد تا سرمایه‌گذاری مخصوصاً در بخش کشاورزی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته بالغ بر ۲,۱۰۰ میلیاردتومان تسهیلات در بخش کشاورزی پرداخت شد. در خصوص استمهال تسهیلات بخش کشاورزی، تاکنون ۱۳,۲۳۳ پرونده بررسی شده و اعتباری بالغ بر ۲۰۳ میلیارد تومان برای آن دسته از تسهیلاتی که سررسید آن‌ها در سال ۱۴۰۱ بوده اختصاص پیدا کرد که از این نظر استان اصفهان نیز بالاترین رقم را دارد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان خاطرنشان کرد: برنامه‌های اشتغال برای استان تدوین شده که سهم بخش کشاورزی استان ۵,۵۰۰ نفر در سال ۱۴۰۱ است و تا این لحظه ۹۰ درصد آن محقق شده است.

کد خبر 639337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.