مهرداد محمدی در بین نامزدهای برترین بازیکن هفته لیگ‌ستارگان قطر

مهرداد محمدی مهاجم ایرانی تیم فوتبال السیلیه پس از درخشش در بازی شب گذشته و ثبت هت‌تریک، کاندیدای برترین بازیکن هفته لیگ‌ستارگان قطر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _ یکشنبه شانزدهم بهمن _ تیم‌های فوتبال الشمال و السیلیه از ساعت ۱۹:۳۰ در چارچوب هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر مقابل هم قرار گرفتند و پس از ۹۵ دقیقه، السیلیه برابر الشمال جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه ۵ بر صفر میزبان خود را شکست داد.

دقیقه ۷۶ این دیدار مهرداد محمدی گل نخست خود و سوم السیلیه را از روی نقطه‌پنالتی به‌ثمر رساند؛ مهاجم ایرانی السیلیه سه دقیقه بعد دوباره گل‌زنی کرد و درنهایت شب طوفانی خود را با گل‌زنی در دقیقه ۱+۹۰ و ثبت هت‌تریک تکمیل کرد.

مهرداد محمدی با هت‌تریک در بازی شب گذشته تعداد گل‌های خود در لیگ ستارگان قطر را پس از ۷ بازی به عدد ۵ رساند تا در کنار کارلوس استندبرگ بهترین گل‌زن تیمش لقب بگیرد.

امروز نیز رسانه رسمی سازمان لیگ ستارگان قطر شش نامزد بهترین بازیکن هفته سیزدهم این رقابت‌ها را معرفی کرد که در میان آن‌ها نام مهرداد محمدی نیز دیده می‌شود و باتوجه به هت‌تریک وی در بازی شب گذشته، شانس بالایی برای دریافت این جایزه دارد.

کد خبر 639326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.