زمین ورزشی شهرک پیامبر اعظم بندرعباس به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر منطقه چهار شهرداری بندرعباس با بیان اینکه جمعیت کارآمد در هر جامعه‌ای جمعیتی سالم ازنظر جسمی و بانشاط و امیدوار ازلحاظ روحی است، گفت: ورزش محلات تنها یک سرگرمی نیست، بلکه مایه ارتقای نشاط و سلامت اجتماعی است.

امید آرمات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه توسعه ورزش محلات یکی از مهم‌ترین راه‌های مبارزه با آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه در محلات کمتر برخوردار است، اظهار کرد: شرایط سبک زندگی امروزی که آپارتمان‌نشینی است ایجاب می‌کند به ورزش همگانی و ورزش محلات توجه ویژه‌ای شود. زیرا کم‌تحرکی درنهایت سبب افزایش هزینه‌های درمان برای جمعیت و کسالت و پویا نبودن جامعه خواهد شد.

وی افزود: شهرداری منطقه چهار بندرعباس تلاش می‌کند تا در کنار تسریع مراحل اجرایی طرح‌ها و انجام فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی، با ایجاد امکانات تفریحی و ورزشی، به نیازها و خواسته‌های شهروندان در زمینه ایجاد اماکن مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و ورزش پاسخ دهد و زمینه را برای افزایش نشاط و شادابی، سلامت جسمی و روحی آن‌ها فراهم کند.

مدیر منطقه چهار شهرداری بندرعباس ادامه داد: در راستای تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش و دسترسی آسان جوانان محلات کم‌برخوردار به اماکن ورزشی، هم‌زمان با دهه مبارک فجر، فاز نخست مجموعه ورزشی شهرک پیامبر اعظم بندرعباس به بهره‌برداری می‌رسد.

آرمات با بیان اینکه این مجموعه ورزشی ۴۳۰ هزار مترمربع مساحت دارد، گفت: در حال حاضر، این مجموعه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در فاز نخست، ۱۲۰۰ مترمربع کف‌سازی انجام و چمن مصنوعی کار شده و به سکوی تماشاگر و برج‌های نورافکن مجهز شده است.

وی تاکید کرد: به‌منظور ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان و ایجاد شرایط مناسب برای توسعه و گسترش فعالیت‌های ورزشی، عملیات بهسازی زمین ورزشی محله ۶۰۰ دستگاه نیز به‌زودی آغاز خواهد شد.

کد خبر 639309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.