آغاز به‌ کار مجدد استخر جهان پهلوان تختی همزمان با دهه فجر

شهردار زرین‌شهر گفت: بهسازی تاسیسات برق و روشنایی، استانداردسازی سیستم گرمایشی، تهویه هوا، تعمیر موتورخانه و لوله‌کشی در کنار بازسازی و ایمن‌سازی سقف استخر انجام شده است و نوزدهم بهمن ماه همزمان با دهه مبارک فجر این مجموعه ورزشی با ایمنی کامل در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

حسین اسماعیلی احمدی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، ورزش را یکی از اصلی‌ترین ابزارهای ایجاد شور و نشاط اجتماعی دانست و اظهار کرد: انجام ورزش علاوه بر ارتقای سلامت روحی و روانی در بین شهروندان در بالا بردن روحیه خودباوری نقش‌آفرین است و یکی از عوامل مهم و اثرگذار در از بین بردن بسیاری از بیماری‌ها به شمار می‌آید، از این رو توسعه زیرساخت‌های لازم جزو رویکردهای اصلی دولت‌ها، نهادهای مربوطه و مدیریت شهری با هدف ارتقای نشاط شهروندان است.

وی با اشاره به مطالبات شهروندان زرین‌شهر در خصوص بازگشایی مجدد استخر جهان پهلوان تختی، افزود: استخر جهان پهلوان تختی با آغاز شیوع کرونا به شکل کامل تعطیل شده بود و با توجه به فروکش کردن این ویروس، فعالیت دوباره این مجموعه به عنوان یک مطالبه شهروندی در دستور کار قرار گرفت.

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه تعطیلی استخر به دلیل شیوع کرونا فرصت مناسبی را فراهم کرد تا وضعیت این مجموعه پایش شود، خاطرنشان کرد: پس از انجام پایش وضعیت استخر جهان پهلوان تختی مشخص شد ورق‌های سازه سقف و ستون‌ها به دلیل فرسودگی دچار پوسیدگی شده است و احتمال بروز حوادث ناگوار برای شناگران وجود دارد، از این رو عملیات بازسازی و سامان‌دهی این مجموعه در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

اسماعیلی‌احمدی اضافه کرد: بر اساس آنالیزهای انجام شده توسط کارشناسان، برآورد بازسازی سقف استخر جهان پهلوان تختی و ساماندهی این مجموعه حدود ۸۷ میلیارد ریال تخمین زده شد که با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر شهرداری‌ها هزینه قابل توجهی برای مدیریت شهری زرین‌شهر است.

وی تاکید کرد: پروژه بازسازی و ایمن‌سازی سقف تنها استخر شهرستان لنجان توسط واحد عمرانی و امانی شهرداری زرین‌شهر آغاز شد تا علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها به مطالبه شهروندان جامه عمل پوشانده شود.

شهردار زرین‌شهر گفت: معاونت عمران شهرداری و کارکنان این واحد اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ به شکل جهادی وارد میدان عمل شدند تا هزینه‌های اجرای پروژه کاهش یابد؛ این پروژه بهمن‌ماه سال جاری با صرفه‌جویی انجام شده و با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال آماده بازگشایی مجدد است.

وی افزود: بهسازی تأسیسات برق و روشنایی، استانداردسازی سیستم گرمایشی، تهویه هوا، تعمیر موتورخانه و لوله‌کشی در کنار بازسازی و ایمن‌سازی سقف استخر، انجام شده است و این مجموعه ورزشی نوزدهم بهمن‌ماه همزمان با ایام الله دهه فجر با ایمنی کامل در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 639285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.