«نقش ۵۷» و «تا قاف» در موزه ملی انقلاب اسلامی

نمایشگاه‌های نقاشی «نقش ۵۷» و پوستر «تا قاف» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس میزبان علاقه‌مندان است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، آثاری از هنرمندان برجسته و مطرح نقاش انقلاب از جمله ایرج اسکندری، کاظم چلیپا، مرتضی اسدی، حبیب صادقی، ناصر سیفی، مصطفی گودرزی و ناصر پلنگی تحت عنوان نمایشگاه نقاشی «نقش ۵۷» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در معرض دید علاقه‌مندان هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی قرار دارد.

همچنین نمایشگاه دیگری با عنوان «تا قاف» مجموعه‌ای از پوسترهای هنرمندان برجسته کشوری در قالب دستاوردهای انقلاب اسلامی در انتهای تالار هفتم موزه برای بازدیدکنندگان برپا شده است.

این نمایشگاه‌ها از تاریخ دوازدهم بهمن‌ماه شروع شده و تا پایان دهه مبارک فجر ادامه دارد و عموم مردم می‌توانند برای بازدید از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ با حضور در این مجموعه ملی از این آثار هنری بازدید کنند.

به گزارش ایمنا، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران است که در کنار مجموعه‌هایی مانند باغ کتاب تهران، کتابخانه ملی ایران، فرهنگستان‌های جمهوری اسلامی، باغ هنر و مصلای تهران به عنوان قطب فرهنگی شهر تهران در اراضی عباس‌آباد (تهران) احداث شده است. این موزه با زیربنای ۲۰۵ هزار متر مربع، یکی از بزرگ‌ترین باغ‌موزه‌های کشور است که از بخش‌های مختلفی مانند تالارهای هفتگانه، باغ‌راه، دریاچه مصنوعی، آب‌نما، سالن‌های آمفی‌تئاتر و سراسرنما مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی تشکیل شده است و با استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتال سعی در انتقال مفاهیم تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارد.

کد خبر 639270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.