افتتاح پارک غدیر منطقه خیرآباد

شهردار ورامین گفت: پارک غدیر منطقه خیرآباد که با مساحت ۱۲ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان احداث شده بود، به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

علیرضا مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از آغاز نهضت آسفالت در مناطق حاشیه و مرکزی شهر ورامین خبر داد و اظهار کرد: به علت آلودگی هوا، تمام کارخانه‌های آسفالت تعطیل و نیمه‌تعطیل و عملیات آسفالت در سطح شهر متوقف شده بود.

وی افزود: پس از دو ماه توقف کار به علت آلودگی هوا، عملیات نهضت آسفالت در مرکز شهر و محلات حاشیه‌نشین از جمله خیرآباد و خیابان بهرام مصیری آغاز شد.

شهردار ورامین خاطرنشان کرد: طبق دستوری که به معاونت عمران شهرداری و پیمانکاران صادر شده است، تلاش می‌کنیم نهضت آسفالت و لکه‌گیری معابر در مناطق حاشیه‌نشین و مرکزی شهر با کوشش مضاعف و سرعت عمل بیشتری انجام شود.

مؤمنی اضافه کرد: با انجام این اقدام، عقب‌ماندگی نهضت آسفالت و لکه‌گیری معابر در مدت زمان آلودگی هوا و تعطیلی کارخانه‌های آسفالت که موجب ایجاد مشکلاتی برای شهرداری و شهروندان در مناطق مختلف شهر ورامین شده است، طی ماه‌های اخیر سال جبران شده و رضایتمندی شهروندان را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه پارک غدیر منطقه خیرآباد آماده بهره‌برداری و استفاده شهروندان منطقه است، گفت: در دوره ششم شورای اسلامی شهر ورامین، کلنگ احداث پارک غدیر در منطقه خیرآباد در خیابان بهرام مصیری همزمان با عید غدیرخم، به زمین خورد.

شهردار ورامین افزود: این پروژه بزرگ با تلاش و همت نیروهای معاونت عمران شهرداری، در مدت زمان کمتر از هفت‌ماه با مساحت ۱۲ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان احداث شد.

کد خبر 639265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.