آغاز رویایی بوکسورهای خردسال در جشنواره «استعدادهای درخشان»

جشنواره خردسالان بوکس با هدف استعدادیابی، شناسایی، تشویق و حمایت از آینده‌سازان این رشته، از روز پنجشنبه به میزبانی هیئت بوکس استان قم آغاز خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس «جشنواره استعدادهای درخشان» در رده سنی خردسالان (متولدین ۱۳۸۹/۱۰/۱۱ تا ۱۳۹۱/۱۰/۱۰) با همکاری دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان با هدف شناسایی و تشویق آینده‌سازان بوکس کشور و نیز نظارت بر آموزش صحیح این استعدادها برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از روز پنجشنبه _بیستم بهمن‌ماه_ به میزبانی هیئت بوکس استان قم آغاز خواهد شد و روز جمعه _بیست‌ویکم بهمن‌ماه_ به پایان خواهد رسید.

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

پذیرش تیم‌ها: چهارشنبه، نوزدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱

رقابت‌ها: روزهای پنجشنبه و جمعه، بیستم و بیست‌ویکم بهمن‌ماه ۱۴۰۱

این جشنواره فرصتی مناسب برای دیده شدن استعدادهای سراسر کشور در رده سنی پایه است تا خردسالان با نظارت و حمایت متولی این رشته بتوانند تضمین کننده آینده درخشانی برای این رشته رزمی باشند.

برگزاری مسابقات در این رده‌سنی پیش از این توسط روح‌اله حسینی و در زمان نایب رئیسی وی پایه‌گذاری شده که پس از شش سال مجدد از سر گرفته شده است و برگزاری دوره‌ای این رقابت‌ها در تقویم سال جدید فدراسیون به منظور شناسایی استعدادهای آتی بوکس کشور گنجانده شده است.

کد خبر 639262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.