شاهمرادی: اجرای ۲۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام دهه فجر

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: ۲۰۰ برنامه مختلف در گوشه‌گوشه شهر به مناسبت دهه فجر از سوی شهرداری در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی شاهمرادی امروز _دوشنبه هفدهم بهمن‌ماه_ در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه شش شهرداری اصفهان اظهار کرد: در دوره جدید مدیریت شهر تلاش کردیم تا ظرفیت‌های راکد شهر را فعال کنیم، در این راستا امسال در دهه فجر بیش از ۵۰۰ مجموعه مردمی به میدان آمدند تا در برگزاری رویدادهای شهر در دل محلات مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ برنامه مختلف در گوشه‌گوشه شهر به مناسبت دهه فجر از سوی شهرداری در حال برگزاری است، ادامه داد: برگزاری جشن نورباران هر شب در میدان امام حسین (ع)، برگزاری کنسرت با حضور خوانندگان جوان در پنج شب، اتفاقات ورزشی و رویدادهای قرآنی از جمله این برنامه‌ها است.

توسعه سرانه فرهنگی و ورزشی راهبرد اصلی مدیریت شهری

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای فعال کردن ظرفیت‌های شهر تلاش کردیم هر کجا شمعی روشن است، پرفروغ شود، تصریح کرد: توسعه سرانه فرهنگی و ورزشی در شهر همواره مدنظر مدیریت شهری بوده است، در این راستا در همه افتتاحیه‌ها یک طرح زمین روباز ورزشی وجود داشته که با حمایت مدیران شهری و شورا رخ داده است.

وی با بیان اینکه افتتاح مجموعه سالن‌های نمایش جنوب شهر پاسخی به تقاضای جامعه هنری برای افزایش سالن نمایش بوده است، اظهار امیدواری کرد: در آینده سرانه‌ها در حوزه فرهنگی، هنری و ورزشی افزایش یابد.

شاهمرادی خاطرنشان کرد: سالن‌های نمایشی و پلاتوها یکی از نیازهای جدی شهر اصفهان بود که با مشارکت منطقه شش این امکان در مجموعه پردیس هنر فراهم شده است، لذا امیدواریم شاهد اجرای برنامه‌های خوب فرهنگی در این مجموعه باشیم.

کد خبر 639250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.