قطعی برق هنگام بارش برف مورد توجه قرار گیرد

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: همکاری با شرکت توزیع نیروی برق استان جهت رسیدگی به قطعی برق در برخی مناطق چهارمحال‌وبختیاری در مواقع ریزش برف ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _دوشنبه هفدهم بهمن‌_ در نشست با معاون هماهنگی شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران اظهار کرد: مشکلات حوزه برق شهرهای استان چهارمحال‌وبختیاری تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

وی با تاکید بر اجرای سریع‌تر پست برق ۶۳ کیلو ولت با عنوان بلداجی-چغاخور، تقویت برق ایستگاه‌های پست پمپاژ آب کشاورزی منطقه روگر، دوازده امام، سرچاه، چلو، سرمور و منطقه دیناران شهرستان اردل و اختصاص پایه‌های برق تلسکوپی به شهرهای استان، افزود: موضوع همکاری با شرکت توزیع نیروی برق استان جهت رسیدگی به قطعی برق در برخی مناطق استان چهارمحال‌وبختیاری در مواقع بارش برف ضروری است.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: سرمایه‌گذاران و افراد علاقه‌مند را باید به مشارکت در طرح‌های سرمایه‌گذاری شهری ترغیب و راه را برای آن‌ها هموار کنیم تا اشتیاق کافی برای سرمایه‌گذار وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قلب تپنده اقتصاد شهری و روستایی هستند که نیاز به حمایت ویژه مسئولان حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری دارند، تاکید کرد: در روستاها و شهرهای خشک و پرآب، کم‌جمعیت و پرجمعیت، دارای صنایع بالادستی و پایین‌دستی باید سیاست‌های مختلف اقتصادی اتخاذ کرد، در غیر این صورت شاهد روستا و شهری ازهم‌گسیخته و مردمانی ناراضی خواهیم بود.

سلیمانی با تاکید بر اینکه معضل بیکاری در میان قشر جوان وجود دارد، افزود: ‬بنیاد برکت در استان چهارمحال‌وبختیاری در مناطق محروم و در بخش اشتغال خانگی و روستایی با توانمند کردن کارآفرینان‏، نقش بسزایی را ایفا کرده‬ است که این امر مرهون تلاش مسئولان و تسهیلگران است.

وی با اشاره به نقش و اهمیت اشتغال‌زایی در محرومیت‌زدایی، خاطرنشان کرد: اشتغال‌آفرینی و رفع بیکاری از مطالبات عمومی شوراهای اسلامی در سطح استان است.

حمیدرضا پیرپیران، معاون هماهنگی شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران نیز در این جلسه با بیان اینکه صنعت برق امروز رسالت سنگینی بر دوش دارد، گفت: اگر کوچک‌ترین خدشه‌ای در برق‌رسانی به مردم وارد شود، آسیب‌های بسیار زیادی را به اقتصاد و شرایط اجتماعی وارد خواهد کرد.

وی ارائه خدمت بی‌منت به مردم به ساده‌ترین و سالم‌ترین روش ممکن را محور اصلی ارائه خدمت بخش برق کشور دانست.

معاون هماهنگی شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران با اشاره به سخنان امام سجاد (ع) مبنی بر تاکید بر لزوم خدمت صادقانه، اعتقاد قلبی به خدمت به مردم، خوش‌رفتاری در ارائه خدمات و کوچک نشمردن خدمت به مردم گفت: باید تلاش کنیم با تمام توان وظیفه‌ای که بر عهده ما قرار داده شده است را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانیم.

وی برای رفع مطالبات مردمی مطرح شده توسط شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 639198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.