۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
افسوس میلان پس از شکست در دربی

تیم اینترمیلان موفق شد رقیب دیرینه خود را در دربی ایتالیا شکست دهد و در رده دوم باقی بماند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، استفانو پیولی، سرمربی میلان اصرار دارد که تصمیماتش در شکست دربی دلا مادونینا مقابل اینتر، از جمله کنار گذاشتن رافائل لیائو، باعث افسوس وی نشده است.

بحران همچنان برای میلان ادامه دارد و این تیم علی‌رغم تلاش مربی‌اش برای تغییرات اساسی از جمله استفاده از ترکیب‌های مختلف، یک شکست دیگر را تجربه کرده است. آ ث میلان این بار برابر رقیب دیرینه خود، اینترمیلان با نتیجه یک بر صفر و تک گل لائوتارو مارتینز شکست خورد.

روسونری در دیدار برابر اینتر حرف زیادی برای گفتن نداشت و در نیمه اول تنها توانست ۲۶ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد. دفاع فاجعه‌بار میلان نیز همچنان بهبود نیافته است و ضربه کرنر هاکان چالهان اوغلو برای پیروزی اینتر در دیدار دربی سری آ کافی بود.

پیولی، سرمربی میلان درباره وضعیت تیمش در دربی پس از مسابقه گفت: واضح است که می‌خواستیم نگرش محکم‌تر و بهتری در دفاع داشته باشیم و عمیق‌تر از بازی‌های قبل بازی کنیم. ما بد دفاع نکردیم، اما باید بهتر از این کار کنیم. در نیمه اول مشکلاتی وجود داشت و می‌توانستیم بهتر دفاع کنیم.

وی افزود: متأسفانه یک بار دیگر در یک بازی مهم آماده نبودیم. به عنوان یک تیم خوب کار کردیم. در نیمه اول حملات زیادی انجام ندادیم و در ۴۵ دقیقه دوم عملکرد تیم بسیار بهتر شد. مدتی است که ما در دفاع مستحکم نبوده‌ایم.

پیولی خاطرنشان کرد: به عنوان یک مربی، دید روشنی از شرایط دارم. من مطمئن هستم که اگر ما فوتبال همیشگی خود را بازی می‌کردیم، امشب باز هم با مشکل مواجه می‌شدیم. باید روی نقاط ضعف خود کار کنیم و بازی تهاجمی و روبه‌جلو ارائه کنیم.

سرمربی میلان در خصوص بازگشت ستاره تیمش به ترکیب اصلی نیز اظهار کرد: لیائو پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد. با این حال من تصمیم گرفتم با دو مهاجم نزدیک به هم بازی کنم تا برای دفاع اینتر مشکل ایجاد کنم. حتی اگر این اتفاق زیاد نیفتاد، لیائو باید تلاش کند تا در طول بازی بیشتر فعال باشد.

وی در پایان یادآور شد: بابت تصمیماتم پشیمان نیستم، زیرا با توجه به همه چیزهایی که در طول هفته و طی این مسابقه دیدم، موقعیت‌هایی که می‌خواستم بگیرم و شکل کلی تیم، انتخاب درستی داشتم.

با چهارمین شکست متوالی در تمام رقابت‌ها، زدن دو گل و دریافت ۱۳ گل، فشار روی پیولی بیشتر شده است. میلان از کوپا ایتالیا حذف شده و در سوپرکاپ نیز برابر اینتر بازی را با سه گل واگذار کرد.‌

کد خبر 639180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.