هری کین به یک رکورد خیره‌کننده دست یافت!

هری کین می‌گوید شکستن رکورد جیمی گریوز برای تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ تاتنهام، یک "لحظه جادویی" بود

به گزارش خبرنگار ایمنا، هری کین گل تعیین کننده را درحالی به ثمر رساند که تاتنهام روز گذشته موفق شد با نتیجه یک بر صفر منچسترسیتی را شکست دهد و کین توانست تعداد گل‌های خود را برای باشگاه لندنی به ۲۶۷ برساند تا یک رکورد ۵۳ ساله را بشکند. او بابت سبقت گرفتن از مهاجم افسانه‌ای، به خصوص در چنین مسابقه بزرگی خوشحال بود.

کین گفت:"به زبان آوردن حس و حالم، بسیار سخت است، این یک لحظه جادویی است و من بسیار خوشحالم که به پیروزی تیم ختم شد. ما خیلی سخت کار کردیم تا کلین‌شیت کنیم. انجام این کار در مقابل هواداران بسیار خاص بود. در چند هفته گذشته صحبت‌های زیادی در مورد این رکوردشکنی انجام شده بود و انجام این کار در چنین بازی بزرگی، فوق‌العاده است. زمانی که من به طور منظم شروع به بازی کردن کردم، حتی در تصور من این نبود که ۲۰۰ گل در لیگ‌برتر به ثمر برسانم، چند سال دیگر از دوران فوتبال من باقی مانده است، بنابراین امیدوارم افتخارات بیشتری برای من در راه باشد.

کین افزود: گریوز (صاحب قبلی این رکورد) یک قهرمان است، او یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال است، بنابراین سبقت گرفتن از او، لحظه بزرگی برای من است.

این بازیکن ۲۹ ساله اکنون ۱۷ بار در این فصل لیگ‌برتر گلزنی کرده است، تنها ستاره سیتی، ارلینگ هالند، با ۲۵ گل، گل‌های بیشتری نسبت به کین زده است.

کین اکنون ۲۰۰ گل زده در لیگ‌برتر در کارنامه خود دارد، و تنها وین رونی، با ۲۰۸ گل، و آلن شیرر که با ۲۶۰ گل بهترین گلزن تاریخ لیگ انگلیس است، گل‌های بیشتری نسبت به مهاجم تاتنهام به ثمر رسانده‌اند. با این حال، کین برای رسیدن به این رکورد، ۲۰۰ بازی کمتر انجام داد، درحالی که او این کار را در ۳۰۴ بازی انجام داده بود، ولی رونی به ۴۶۲ و شیرر ۳۰۶ بازی نیاز داشتند. ستاره انگلیسی وقتی تاتنهام در تاریخ ۱۱ فوریه به مصاف لستر می‌رود، تلاش خواهد کرد تا گل‌های بیشتری به نام خود ثبت کند.

کد خبر 639171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.