۷ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود

سرپرست شهرداری تیران گفت: هفت پروژه عمرانی مدیریت شهری با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر و اعیاد ماه رجب افتتاح و تقدیم همشهریان خواهد شد.

رضا ناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های دهه فجر مدیریت شهری تیران اظهار کرد: افتتاح هفت پروژه عمرانی و ۱۰ برنامه فرهنگی همزمان با این ایام در تیران انجام خواهد شد.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل آسفالت معابر، سنگ‌فرش پیاده‌روها، کانال‌کشی دفع آب‌های سطحی، اصلاح زیرساخت‌های عمرانی، انتقال آب و پروژه‌های خدماتی است که همزمان با دهه فجر و اعیاد ماه رجب تقدیم شهروندان خواهد شد که به عنوان «هدیه مدیریت شهری» از آن یاد می‌کنیم.

سرپرست شهرداری تیران با بیان اینکه مدیریت قبلی شهر تلاش خود را برای تأمین اعتبارات کرده است، خاطرنشان کرد: به منظور اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها، شهرداری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

ناهی شکیبایی شهروندان در اجرای پروژه‌ها را مهم دانست و تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به اجرای دو پروژه مهم خیابان طهران و پل ورودی شرقی، مشکلاتی در تردد شهروندان ایجاد شده است، اما آنها همانند گذشته با همکاری و بردباری، شیرینی اجرای این طرح‌ها را به‌زودی خواهند چشید.

وی تاکید کرد: بدون همکاری همشهریان قادر به اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی نخواهیم بود، از این جهت لازم است با اطلاع‌رسانی دقیق و مشارکت‌بخشی نقش سرمایه اجتماعی را فعال‌تر کنیم.

سرپرست شهرداری تیران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب، گفت: مدیریت شهری این برنامه‌ها را امسال به صورت خاص و با مدیریت واحد اجرا می‌کند، آذین‌بندی شهر، پوشش ایمنی برنامه‌های دهه فجر، جشن پدران میهن، اهتزاز بزرگترین پرچم ایران بر فراز شهر در محل گلزار شهدا، جشن پیروزی و گفت‌وگوی میان نسلی از جمله این برنامه‌ها است.

ناهی افزود: جشن پیروزی همزمان با شب بیست‌ودوم بهمن‌ماه در میدان آزادی شهر تیران از ساعت ۲۰:۰۰ تا ۲۱:۰۰ با حضور گروه‌های سرود و اجرای برنامه‌های شاد و هنری همراه با نورافشانی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: برگزاری تمام برنامه‌ها با توجه به حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و همراهی آنها بوده و پشتوانه‌ای برای مسئولان شهری است.

کد خبر 639163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.