وزیر کشور: زلزله‌زدگان خوی در چادر اسکان یافتند/ بازسازی منطقه آغاز می‌شود

وزیر کشور با بیان اینکه تاکنون ۹۰ هزار نفر از زلزله‌زدگان خوی را در چادرهای امدادی اسکان داده‌ایم، گفت: به‌زودی بازسازی منطقه آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا، احمد وحیدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا شور، شوق و امید را در ملت ایران ضعیف کند، اظهار کرد: مردم در حوادث هوشیارانه واکنش نشان می‌دهند و هوشیارند و با درک شرایط در صحنه حضور دارند که نشان از قدرت ایمانی مردم دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به زلزله خوی اشاره کرد و افزود: سرما مردم را نگران کرده بود، اما تاکنون ۹۰ هزار نفر را در چادرهای امدادی اسکان داده‌ایم. هلال‌احمر، سپاه، ارتش و بنیاد مستضعفان به کمک مردم زلزله‌زده شتافتند و اردوگاه‌ها آماده شد تا بازسازی منازل به‌زودی آغاز شود.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمن تلاش داشت این زلزله را به مسئله‌ای تبدیل کند، یادآور شد: در فاصله کوتاهی برق، آب، گاز و … منطقه وصل شد و مشکلی وجود نداشت.

آیت‌الله لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، نیز با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر گفت: مردم بیش از ۴ دهه پای انقلاب، سختی‌ها، تهدیدها و تحریم‌های دشمنان ایستادگی کرده‌اند و در ۲۲ بهمن امسال نیز نشان خواهند داد که تصور دشمن درباره ملت ایران توخالی است.

وی به بروز بعضی نابسامانی‌ها در حوزه توزیع و تولید برنج و مرکبات در مازندران اشاره و خاطرنشان کرد: با رئیس‌جمهور در این زمینه صحبت شد که بیان شد در حال چاره‌جویی هستند و امیدواریم امسال دولت تصمیمات خوبی داشته باشد.

منبع: تسنیم
کد خبر 639138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.