تامین امنیت غذایی، رسالت وزارت جهاد کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی تامین امنیت غذایی را وظیفه و رسالت اصلی وزارتخانه متبوع خود در کشور دانست و گفت: ما همچون گذشته پای آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و تا پای جان، وظیفه و رسالت خود را در تامین امنیت غذایی کشور انجام می‌دهیم.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی‌نژاد امروز _ یکشنبه شانزدهم بهمن‌ _ در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) در حرم مطهر، با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی یک نهاد انقلابی است، اظهار کرد: این وزارتخانه در دفاع مقدس با استفاده از ظرفیت‌های بی‌نظیر خود در پشتیبانی از رزمندگان حماسه خلق کرد.

وی افزود: مجموعه وزارت جهاد کشاورزی هرساله در ایام دهه فجر با حضور در مرقد امام خمینی (ره)، با آرمان‌های امام راحل، که در راستای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تجدید پیمان می‌کند.

وزیر جهاد کشاورزی تامین امنیت غذایی را وظیفه و رسالت اصلی وزارت جهاد کشاورزی در کشور دانست و تصریح کرد: امروزه بحث امنیت غذایی تقریبا به جنگی در عرصه تامین غذا در دنیا تبدیل شده است.

وی ادامه داد: ما همچون گذشته و زمان دفاع مقدس پای آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و تا پای جان وظیفه و رسالت خودمان را انجام می‌دهیم.

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه حفظ آرامش و تامین و فراوانی غذا از رسالت‌های بخش کشاورزی است، یادآور شد: همکاران بخش کشاورزی با لطف خداوند و تلاش‌های شبانه‌روزی در سطح کشور، تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا بتوانیم تامین کامل و فراوانی حوزه غذا را برای مردم داشته باشیم.

وی اضافه کرد: رسیدگی به حوزه کشاورزی، معیشت کشاورزان، خودکفایی و تولید از ماموریت‌هایی است که حضرت امام خمینی (ره) توجه خاصی به آن داشتند.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان با بیان اینکه حوزه امنیت غذایی همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، خاطرنشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی به‌صورت جهادی و انقلابی تا پای جان وظایف و رسالت‌های خود را به‌خوبی انجام خواهد داد.

به گزارش ایمنا، امروز و هم‌زمان با پنجمین روز دهه فجر، سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی، به همراه حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، و جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان این وزارتخانه با حضور در حرم امام خمینی (ره) با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب، با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند.

کد خبر 639125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.