غیبت سرمربی تاتنهام در دیدار حساس امشب برابر منچستر سیتی!

در غیبت سرمربی تیم فوتبال تاتنهام، دستیار وی هدایت این تیم را در جدال با منچستر سیتی بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب _ یکشنبه شانزدهم بهمن‌ _ از ساعت ۲۰ دو تیم منچستر سیتی و تاتنهام از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال انگلیس به مصاف هم خواهند رفت، این در حالی است که آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، امشب روی نیمکت نخواهد نشست.

پس از انجام عمل جراحی برای برداشتن کیسه صفرا، چند روز پیش، سرمربی اسپرز برای هدایت تیمش در دیدار حساس لیگ برتر مقابل منچستر سیتی حال مناسبی نداشت. سرمربی ایتالیایی یکشنبه گذشته به‌دلیل درد شدید شکم بیمار شد، با وجود این، او پس از عمل جراحی بهبود می‌یابد و امشب بازی را از خانه خود در تورین تماشا خواهد کرد و کریستین استلینی، دستیار کونته، هدایت تیمش را به عهده خواهد گرفت.

آنتونیو کونته در طول مدتی که سرمربی اسپرز بود، تحت تاثیر چندین خبر بد شخصی ازجمله مرگ اخیر دوست نزدیک و هم‌تیمی سابقش، جانلوکا ویالی، قرار گرفت. مشکلات سلامتی اخیر ضربه دیگری به کونته است، اما او مشتاق است تا بهبود یابد و به محض اینکه حالش مساعد شود به لندن بازگردد.

استلینی درباره غیبت کونته گفت: «ما باید شرایط را بپذیریم. آنتونیو بیشتر باید مراقب خودش باشد. نبودن او در کنار ما آسان نیست، اما سلامتی از همه‌چیز مهم‌تر است.»

وقتی از او درباره انتخاب ترکیب پرسیدند، او افزود: «ما با هم ترکیب تیم را انتخاب خواهیم کرد. زیرا آنتونیو اینجا نیست که تمرینات و همه‌چیز را آنالیز کند. بنابراین شرایط را برای او توضیح خواهم داد و با هم در این زمینه تصمیم می‌گیریم.»

در حال حاضر، استلینی سرمربی موقت تاتنهام است. تیم او روی یک آزمون سخت مقابل منچستر سیتی که مدعی قهرمانی است، تمرکز کرده است. تاتنهام در چهار بازی خانگی اخیرش مقابل سیترین‌ها پیروز بوده و امشب هم با هدف کسب سه امتیاز در این مسابقه شرکت خواهد کرد.

کد خبر 639108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.