۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
مذاکرات متمول‌ها با لیونل مسی

مدیر باشگاه پاری سن‌ژرمن گفت: این باشگاه در حال مذاکره با لیونل مسی برای تمدید قرارداد و ماندن در فرانسه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قهرمان لیگ یک فرانسه یعنی پاری سن‌ژرمن، مدتی است می‌داند که برنده هفت بار توپ طلا، قرارداد فعلی‌اش در تابستان ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد. همیشه گفته می‌شد که مسی تا پایان فینال جام‌جهانی در قطر، برای تعیین سرنوشتش صبر کند و سپس با فرانسوی‌ها به توافق برسد.

او از خاورمیانه بازگشت و انتظار داشت تا پس از کمک به کشورش برای قهرمانی در جام‌جهانی، پیشنهاد خوبی دریافت و قراردادش را تمدید کند. در میان شایعاتی مبنی بر به‌تاخیر انداختن گفت‌وگوها بر سر این موضوع، هنوز هیچ توافقی حاصل نشده است، اما کامپوس، مدیر ورزشی PSG، اصرار دارد که جلساتی در این زمینه در حال برگزاری است.

مدیر ورزشی PSG به رسانه Telefoot گفت: «ما در حال مذاکره با مسی برای تمدید قراردادش هستیم. دوست دارم او را در این پروژه نگه دارم. نمی‌توانم شوقم را پنهان کنم. ما در حال حاضر، برای رسیدن به این هدف، با لئو و پدرش صحبت می‌کنیم و همچنان بهترین بازیکن جهان را در کنار خود داریم.»

مسی در تابستان ۲۰۲۱ به‌عنوان بازیکن آزاد به پارک دو پرنس رفت و این اتفاق در حالی رخ داد که غول‌های لالیگا توانایی حفظ این بازیکن را نداشتند و به همین دلیل، روابط آن‌ها با هم قطع شد. این بازیکن اهل آمریکای جنوبی در ۵۷ بازی برای پاری سن‌ژرمن، ۲۶ گل و ۲۸ پاس گل به ثبت رسانده است.

مسی در آخرین بازی پاری سن‌ژرمن، که آن‌ها بدون کیلیان امباپه و نیمار به میدان رفتند، موفق شد یک گل مقابل تولوز به‌ثمر برساند. همه در پاریس می‌خواهند ابهامات موجود در قرارداد او در اسرع وقت حل شود و مسی در پاریس باقی بماند.

کد خبر 639089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.