۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
ستاره رئال مادرید مصدوم شد

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، هنگام گرم کردن برای جدال با مایورکا مصدوم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز _ یکشنبه شانزدهم بهمن _ از هفته بیستم لالیگا اسپانیا، رئال مادرید در ورزشگاه خانگی مایورکا میهمان این تیم بود.

ساعاتی قبل از شروع بازی که ترکیب رئال مادرید اعلام شد، تیبوکورتوا، دروازه‌بان بلژیکی لوس بلانکوس، مطابق معمول هفته‌های قبل در چهارچوب قرار داشت، اما زمانی که بازی آغاز شد، خبری از تیبو نبود و آن دری لونین جای او را در دروازه پایتخت‌نشینان مادریدی گرفته بود.

گفته می‌شود تیبو کورتوا در جریان تمرینات پیش از بازی رئال مادرید مقابل مایورکا مصدوم شده است. بر اساس گزارش‌های متعدد، این مصدومیت به‌دلیل مشکل پای چپ او بوده است و برای همین آن دری لونین، بازیکن ۲۳ساله اوکراینی، جایگزین تیبو شد.

کورتوا در این فصل یکی از مهره‌های اصلی رئال مادرید بوده است‌. تیم آنچلوتی با پنج امتیاز کمتر از بارسلونا، صدرنشین لیگ، پشت سر آبی‌اناری‌ها قرار گرفته و هواداران امیدوارند که مصدومیت کورتوا یک مصدومیت جدی نباشد.

با توجه به اینکه او درحین گرم کردن قبل از بازی با آن مواجه شده است، در حال حاضر، سخت است اعلام کرد که مصدومیت کورتوا چقدر جدی است. هواداران مادرید منتظر یک تاییده رسمی از سوی باشگاه خواهند بود.

کد خبر 639088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.