حضور مهدی طارمی در تیم منتخب نیم‌فصل اول لیگ برتر پرتغال + عکس

مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، در ترکیب منتخب بهترین بازیکنان نیم‌فصل اول لیگای پرتغالی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های لیگ برتر پرتغال در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳، نیمی از راه خود را پشت سر گذاشته و تیم‌ها ۲۰ یا دست‌کم ۱۸ بازی به انجام رسانده‌اند. بنفیکا با دو بازی بیشتر و اختلاف ۱۱امتیازی در صدر جدول قرار گرفته، پورتو با ۴۲ امتیاز دوم است و براگا نیز با دو امتیاز کمتر روی پله سوم ایستاده و این سه تیم رقیب یکدیگر برای کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر پرتغال هستند.

در شرایطی که بازی‌های لیگ برتر پرتغال در حال انجام است و نیم‌فصل اول را سپری کرده، تیم منتخب برترین بازیکنان در ۱۷ بازی نخست از سوی مسئولان این لیگ انتخاب و مشخص شد. مهدی طارمی، مهاجم ایرانی و گل‌زن تیم فوتبال پورتو، نیز در این بین حضور پررنگی دارد و جزو بهترین بازیکنان نیم‌فصل نخست به‌شمار می‌رود.

حضور مهدی طارمی در تیم منتخب نیم‌فصل اول لیگ‌برتر پرتغال+ عکس

مهدی طارمی در چهار بازی اخیر خود برای پورتو، در کمال تعجب موفق به گل‌زنی نشده و یکی از بدترین دوران خود را در این تیم پشت سر گذاشته است؛ با وجود این شاهزاده پارسی اژدهای سرخ، پس از فران ناوارو، ژوآئو ماریو و گونسالو راموس که هرکدام ۱۲ گل زده‌اند، با ۱۰ گل بهترین گل‌زن لیگ برتر پرتغال محسوب می‌شود و همچنان شانس کسب عنوان آقای گلی را دارد. طارمی همچنین با پنج پاس گل دومین پاسور برتر این لیگ است و می‌تواند در این زمینه نیز با دیگر بازیکنان رقابت کند.

کد خبر 639083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.