دستگیری ۲ سارق منازل در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از دستگیری دو سارق منزل در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی و کشف بیش از دو میلیارد ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در بعضی از محلات شهرستان خمینی‌شهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات برای دستگیری سارق یا سارقان ادامه داشت تا اینکه با سرنخ‌های به دست آمده دو سارق که با همدستی یکدیگر اقدام به این سرقت‌ها کرده بودند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر تصریح کرد: در نهایت کارآگاهان پس از شناسایی مخفیگاه متهمان این افراد در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از محل نیز اموال مسروقه بسیاری شامل وسایل برقی منزل، کولر، سیم و کابل برق، فرش، گوشی موبایل و پمپ را کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مسروقه کشف شده را بالغ بر دو میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، اما تحقیقات تخصصی پلیس برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر کماکان ادامه دارد.

کد خبر 639068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.