شیرازی‌ها از کمبود باجه‌های کارت شارژ الکترونیک گلایه‌ دارند

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: کمبود تعداد باجه‌های شارژ کارت الکترونیک یکی از مشکلات شهروندان این کلان‌شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدتقی تذروی امروز_ یک‌شنبه شانزدهم بهمن_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: استفاده از بلیت در حمل‌ونقل عمومی که امری رایج در تمام کشورهای دنیا است، همپای توسعه و پیشرفت تکنولوژی، تغییرات زیادی کرده است.

وی ادامه داد: بر این اساس سال‌ها است با نظام یکپارچه‌ای به صورت کارت‌های الکترونیک طراحی و در میان جمع زیادی از شهروندانی که به طور دائم از حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند به خوبی جای باز کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: یکی از مسائلی که این روزها برای شهروندان دردسرساز شده است، کمبود تعداد باجه‌های شارژ و محدودیت شارژ مبلغ کارت‌های الکترونیک است که طبق مصوبات قبلی، شهروندان مجاز هستند به دفعات نامحدود و در هر نوبت تا سقف ۳۰ هزار تومان کارت‌های خود را در مبادی تأمین اعتبار، شارژ کنند اما از آنجایی که هزینه سفر با حمل‌ونقل عمومی متناسب با شرایط روز تغییرات و افزایش داشته است، این رقم برای مدت بسیار محدودی قابلیت استفاده دارد.

وی تصریح کرد: شهروندان مجبور هستند به فاصله دو روز از شارژ قبلی، نسبت به شارژ مجدد کارت خود اقدام کنند که در این شرایط لازم است مدیریت شهری درباره میزان محدودیت شارژ کارت‌های الکترونیک تجدیدنظر داشته باشد.

تذروی افزود: با توجه به درخواست‌های مطرح شده توسط شهروندان برای افزایش سقف مبلغ شارژ کارت‌های الکترونیک پیشنهاد می‌شود، دستور العمل جدید از طرف معاونت حمل‌ونقل و ترافیک به عنوان بهره‌بردار اصلی سامانه، به سازمان فاوای شهرداری ارسال شود تا بتوان به عنوان کیف پول خرد مبلغ شارژ کارت را افزایش داد.

کد خبر 639062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.