ستاره سابق رئال مادرید در فکر پیوستن به اورتون انگلیس

ایسکو که بازیکن آزاد است، پس از منتفی شدن انتقال به یونیون برلین، امیدوار است بتواند به تیم فوتبال اورتون در لیگ برتر انگلیس منتقل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همین چند روز پیش، ایسکو، هافبک اسپانیایی سابق رئال مادرید و سویا، برای انتقال به تیم بوندسلیگایی یونیون برلین آماده بود. با این حال، به اسپورت گزارش داد این انتقال در لحظات آخر شکست خورد و باشگاه یونیون اظهار کرد: «دوست داشتیم ایسکو را در تیم خود ببینیم، اما ما با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستیم.»

گفته می‌شود که ایسکو اکنون منتظر است تا اورتون به او پیشنهاد بستن قرارداد دهد.

ستاره سابق رئال مادرید از دسامبر، زمانی که قراردادش با سویا فسخ شد، بدون باشگاه بوده است. به نقل از نشریه اکسپرس تنها تیمی که در حال حاضر خواهان این هافبک است، تیم لیگ برتری اورتون است.

او در چند فصل اول، حضورش در رئال مادرید به‌طور جدی تاثیرگذار بود. فرم بازی او در چند وقت اخیر افت کرده است و این هافبک به‌سختی زیر نظر کارلتو فرصت بازی به‌دست می‌آورد. او امیدوار است که شروعی تازه داشته باشد و اورتون به رهبری شان دایچ ممکن است تیم مناسبی برای احیای ستاره اسپانیایی باشد.

ایسکو با وجود اینکه در چند وقت اخیر مورد بی‌مهری قرار گرفته، اما همچنان بخشی از رئال مادرید است که در کنار بازیکنانی مانند لوکا مودریچ و کریم بنزما، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.

وی منتظرِ پیشنهاد مناسب اورتون، و امیدوار است به لیگ برتر برود. بدون شک، این هافبک ۳۰ساله در خط حمله اورتون که در تمام فصل عملکرد بدی از خود نشان داده، تفاوت ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 639061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.