ستاره‌ای که بایرن مونیخ پس از ۴ سال تلاش جذب کرد!

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، تایید کرد که این باشگاه قصد دارد انتقال قرضی ژائو کانسلو را دائمی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صالح حمیدزیچ فاش کرد که غول‌های بوندسلیگا در چهار سال گذشته به‌دنبال ژائو کانسلوی پرتغالی بوده‌اند، اما این قرارداد تا ژانویه امسال محقق نشد و باواریایی‌ها او را درست در زمانی که با پپ گواردیولا مشکل پیدا و منچستر سیتی را ترک کرد، به‌صورت قرضی جذب کردند.

بایرن علاقه‌مند به حفظ این بازیکن برای مدت طولانی‌تری است و مذاکرات خود با آبی‌آسمانی‌ها را در این راستا تایید کرد. انتظار می‌رود سیتی مبلغ ۷۰ میلیون یورو برای انتقال دائمی ژائو درخواست کند.

صالح حمیدزیچ گفت: «پس از انجام این انتقال، دوباره به این فکر کردیم که چه مدت تلاش کردیم تا با ژائو قرارداد ببندیم. ما حالا چهار سال بعد از آن تلاش‌ها، کانسلو را جذب کردیم، درحالی‌که قبلا یا لیست ما پر بود یا پول آن را نداشتیم. تصور پرداخت این مبلغ سنگین در چند سال آینده برای ما دشوار است. اگر همه طرف‌ها واقعا یک راه‌حل مشترک می‌خواهند، درنهایت می‌توان آن را مدیریت کرد. ژائو می‌داند که او یکی از رویاهای ما بوده است. بازیکنی که سال‌ها برای جذبش تلاش کردیم.»

کانسلو در اولین بازی خود برای بایرن در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی DFB Pokal مقابل ماینتس یک پاس گل داد و اریک ماکسیم چوپو موتینگ، گل ابتدایی تیمش را از روی ارسال این دفاع کناری به ثمر رساند.

شاگردان یولیان ناگلزمن امروز یکشنبه مقابل وولفسبورگ در بوندسلیگا بازی بعدی را برگزار خواهند کرد.

کد خبر 639057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.