بدقولی رئیس باشگاه هلندی و فروش ستاره‌ سابق آیندهوون به چلسی

مارسل برندز، مدیر پی اس وی آیندهوون فاش کرد که با فروش مهاجم تیمش به چلسی در ژانویه، قول خود را به پدر نونی مادوکه زیر پا گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مارسل برندز مدیر آیندهوون مدعی شد که به پدر مادوکه بازیکن این تیم قول داده است که اجازه خروج این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی را نخواهند داد. علی‌رغم قول او، PSV در نهایت این وینگر را به قیمت ۳۰.۵ میلیون پوند (۳۶.۸ میلیون دلار) به چلسی فروخت.

مدیر PSV گفت: "ما از وضعیت شخصی او مطلع بودیم، که واقعاً می‌خواست به انگلیس برگردد. من به معنای واقعی کلمه به پدرش گفتم: "این زمستان دوست ندارم پسرش تیم را ترک کند، زیرا پول پیشنهادی، به اندازه‌ای نیست که من بخواهم با آن، یک بازیکن جایگزین بخرم، اما در یک مقطعی، پیشنهادها ارسال می‌شود، که مبالغ، ۲۵، بعد ۲۸، ۳۲، ۳۵ و بعد نزدیک به چهل میلیون می‌رسد. ما در داخل باشگاه به این موضوع فکر کردیم که باید در مقابل پیشنهاد آمده برای مادوکه، عقب نشینی کنیم.

تیم هلندی دو ستاره خود را در ژانویه از دست داد، کودی گاکپو به لیورپول پیوست، مادوکه که چهار سال را در تیم جوانان تاتنهام گذرانده بود و سپس به هلند رفت و به دنبال بدست آوردن زمان بازی بیشتر بود.

کد خبر 639031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.