روند تمدید قرارداد ستاره چلسی متوقف شد!

بعد از اینکه مانت، شرایط تمدید قرارداد جدیدی را که مطابق با خواسته‌های او نبود را رد کرد، آینده این هافبک در چلسی حالا در هاله‌ای از ابهام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از آنجایی که چلسی تمایلی به سه برابر کردن قرارداد هفتگی و ۸۰ هزار پوندی مانت ندارد، مذاکرات در مورد قرارداد جدید، شکست خورده است. طبق گزارش دیلی میل، با توجه به اینکه مانت از دستمزد فعلی خود ناراضی است، با وجود اینکه دیگر بازیکنان ارشد، دستمزد بیشتری دریافت می‌کنند، این اختلاف نظر، درباره آینده او تردیدهایی ایجاد کرده است.

ملی‌پوش انگلیسی هنوز ۱۸ ماه از قرارداد فعلی‌اش باقی مانده است، بنابراین زمان زیادی برای دستیابی به توافق وجود دارد. با این حال، با توجه به اینکه چلسی در ماه ژانویه بیش از ۳۰۰ میلیون پوند برای بازیکنان جدید خرج کرده است، مانت به دنبال نشانه‌ای خوب است که نشان دهد او در برنامه‌های آینده باشگاه قرار دارد.

مانت تنها بازیکن آبی‌ها نخواهد بود که به نقش خود در این باشگاه لندنی فکر می‌کند. با حضور هفت بازیکن در ماه ژانویه، پاتر یک تیم پر از بازیکن در اختیار دارد و وجود رقابت سخت برای به‌دست آوردن دقایق بازی، احتمالاً برخی از بازیکنان را ناراضی خواهد کرد. به‌تازگی، نام نونی مادوکه، بنوا بادیاشیل و پیر امریک اوبامیانگ از لیست آبی‌ها برای لیگ قهرمانان حذف شدند تا جا برای بازیکنانی مانند انزو فرناندز و ژائو فلیکس باز شود.

درحال حاضر، به نظر می‌رسد که مذاکرات متوقف شده است، اما مانت که محصول آکادمی چلسی است، مایل به امضای قرارداد با این باشگاه دوران کودکی خود است؛ جایی که او از شش سالگی در آن بازی می‌کند.

کد خبر 638982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.