گوشی‌های سری Infinix Zero 5G 2023 در هند عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های سری Infinix Zero 5G 2023 اخیرا وارد بازار هند شدند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، Infinix اخیراً گوشی‌های سری 2023 Zero 5G را معرفی کرد که شامل دو گوشی هوشمند به نام Zero 5G 2023 و Zero 5G 2023 Turbo می‌شود؛ این دو محصول از نظر تراشه و حافظه ذخیره‌سازی با یکدیگر متفاوت هستند. این دستگاه‌ها دارای نمایشگر ۶.۷۹ اینچی IPS LCD با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هستند؛ با استفاده از رابط کاربری XOS 12 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 12 OS اجرا می‌شوند و از یک حسگر اثرانگشت در لبه کناری نیز بهره می‌برند.

گوشی‌های سری 2023 Infinix Zero 5G دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستند که یک فلاش دوگانه LED آن را همراه می‌کند. در پنل پشتی نیز یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی قرار گرفته است، یک فلاش LED نیز در کنار آن‌ها به چشم می‌خورد.

انرژی مورد نیاز گوشی‌های هوشمند یادشده با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این محصولات می‌توان به پشتیبانی از سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، Wi-Fi دو بانده، بلوتوث 5.1، GPS، یک پورت USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

گوشی 2023 Infinix Zero 5G از تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ بهره می‌برد، در حالی که گوشی Zero 5G 2023 Turbo به تراشه قدرتمندتر دایمنسیتی ۱۰۸۰ مجهز شده است. هر دو محصول با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4x همراه شده‌اند. قیمت گوشی Infinix Zero 5G 2023 با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، ۲۴۳ دلار ارزیابی شده است؛ در حالی که گوشی Zero 5G 2023 با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۱۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 638966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.