لپ‌تاپ جدید لنوو در هند عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ جدید لنوو به نام Ideapad 1 با تراشه AMD Ryzen R3 SoC در هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت لنوو اخیراً لپ‌تاپ جدید خود را وارد بازار هند کرده است؛ این محصول Ideapad 1 نام دارد و اولین لپ‌تاپ مجهز به تراشه AMD Ryzen R3 در این کشور است. لپ‌تاپ جدید لنوو برای دانش‌آموزان، دانشجویان و کارهای حرفه‌ای ایده‌آل است.

لپ‌تاپ لنوو Ideapad 1 دارای نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن FHD و میزان روشنایی ۲۲۰ نیت است؛ یک وب‌کم ۷۲۰ پیکسلی نیز بالای نمایشگر قرار گرفته است. این محصول به اسپیکرهای استریو دوگانه ۱.۵ واتی مجهز شده است و از Dolby Atmos و دو میکروفون پشتیبانی می‌کند. لپ‌تاپ یادشده از تراشه AMD Ryzen 3 7320U همراه با گرافیک Radeon 610M بهره می‌برد و با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD همراه است که تا یک ترابایت نیز قابل ارتقا است.

انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ لنوو Ideapad 1 با استفاده از یک باتری ۴۲ وات ساعتی تأمین می‌‎شود و از فناوری شارژ ۶۵ واتی بهره می‌برد. این محصول با استفاده از سیستم‌عامل Windows 11 OS اجرا می‎‌شود، گزینه‌های اتصال آن نیز شامل یک پورت USB 2.0، یک پورت USB 3.2 Gen 1، یک پورت USB-C، کارت‌خوان چهار در یک، جک هدفون و یک پورت HSMI 1.4 می‌شود. علاوه بر این، لپ‌تاپ جدید لنوو از Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵.۱ بهره می‌برد.

لپ‌تاپ لنوو Ideapad 1 با قیمت ۵۴۳ دلار، در رنگ خاکستری و با دو سال گارانتی وارد بازار هند شده است. افراد می‌توانند از تاریخ هشتم فوریه این محصول را از بازارهای مربوطه تهیه کنند.

کد خبر 638926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.