همکاری بوستون با ارتش آمریکا برای مبارزه با تغییرات اقلیمی

مدیران بوستون، مرکز و بزرگترین شهر ایالت ماساچوست آمریکا، از آغاز همکاری خود با ارتش این کشور برای اعمال اقدامات مشترک به منظور مبارزه با تغییرات اقلیمی خبر داده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، همکاری میان مدیران بوستون و ارتش آمریکا انجام مطالعات مربوط به مدیریت خطرات ناشی از سیل‌های حاشیه‌ای را تسهیل خواهد کرد و به ارائه نوآوری‌هایی برای به حداقل رساندن اثرات جزایر گرمایی در شهر منجر خواهد شد. در این راستا، مدیران در نظر دارند مطالعاتی برای اعمال نوآوری‌های متعدد با هدف مدیریت طوفان‌ها و سیل‌های ساحلی انجام دهند و بوستون را در مقابل اثرات کوتاه‌مدت و درازمدت تغییرات آب‌وهوایی سازگار کنند. علاوه بر این، همکاری جدید بین شهر و ارتش این کشور به افزایش پتانسیل دریافت بودجه‌های دولتی برای مقابله با سیل و سایر رویدادهای ناشی از افزایش دمای زمین منجر خواهد شد.

طرح‌های تاب‌آوری ساحلی

تاکنون اقدامات متعددی در بزرگ‌ترین شهر ایالت ماساچوست پیاده شده است که افزایش تاب‌آوری مناطق ساحلی را در مقابل سیل به دنبال داشته است و حتی مانع از وقوع این رویداد در یک منطقه ۴۷ مایلی ساحلی شده است. با این حال، رویکرد جدید شهر برای انجام مطالعات بیشتر در زمینه «مدیریت خطرات ناشی از طوفان ساحلی» به انجام اقدامات کارآمدتر به منظور پیشگیری از وقوع سیل برای نسل‌های آینده همچنین پیاده‌سازی پروژه‌ها، طرح‌ها و استراتژی‌هایی با حمایت‌های مالی بیشتر دولت آمریکا منجر خواهد شد.

همکاری بوستون با ارتش آمریکا برای مبارزه با تغییرات اقلیمی

همچنین در این مطالعات اثرات ناشی از تغییرات اقلیمی بر زندگی بشر، اکوسیستم‌ها، دارایی‌ها و زیرساخت‌های شهری ارزیابی خواهد شد و در نهایت، همکاری میان متخصصان شهری و ارتش آمریکا ارائه تدابیری را برای به‌حداقل رساندن آن‌ها در حال حاضر و آینده به دنبال خواهد داشت. اعضای تیم جدید در ارائه استراتژی‌های خود بودجه دریافتی از سوی دولت را نیز به دقت مورد توجه قرار خواهند داد و رویکردهای خود را با میزان هزینه دریافتی برای پیاده‌سازی سازگار خواهند کرد.

به‌طور کلی، در پروژه‌های جدید مزایای متعددی برای شهر و ساکنان به ارمغان خواهد آمد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود توانایی شهری برای واکنش مناسب و به‌موقع به وقوع سیل و تلاش برای بهبود مشکلات ناشی از آن
  • ارتقای منابع طبیعی و سکونتگاه‌های ساحلی در سراسر مناطق نزدیک به آب بوستون
  • افزایش تفریحگاه‌های ساحلی
  • بهبود سازگاری سواحل در مقابل رویدادهای ناشی از تغییرات اقلیمی
  • رونق اقتصاد محلی

همکاری بوستون با ارتش آمریکا برای مبارزه با تغییرات اقلیمی

کد خبر 638924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.