اصلاح و به‌روزرسانی سازه‌های تبلیغاتی فرسوده سطح شهر

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از اصلاح و به‌روزرسانی سازه‌های تبلیغاتی فرسوده سطح شهر خبر داد و گفت: سازه‌های تبلیغاتی فرسوده در معابری مانند بلوار توحید، نیایش، سجاد، غدیر، کیوانفر و آزادگان شناسایی و جمع‌آوری سازه‌های قدیمی از طریق واگذاری به بخش خصوصی آغاز شده است.

پیام جوادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به لزوم بهسازی و به‌روزرسانی سازه‌های تبلیغاتی سطح شهر قم اظهار کرد: یکپارچه‌سازی، به‌روزرسانی و استفاده از فناوری‌ها و روش‌های نوین تبلیغاتی در شهر، یکی از رویکردهای سازمان زیباسازی شهرداری قم است، به همین منظور پروژه‌هایی امسال و سال آینده در دستور کار سازمان قرار دارد.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری سازه‌های فرسوده و قدیمی تبلیغاتی به‌زودی انجام خواهد شد، افزود: جمع‌آوری، جابه‌جایی و تعویض سازه‌های تبلیغاتی فرسوده در سطح شهر، ایجاد سازه‌های تبلیغاتی جدید و تبلیغات یکسان در سطح شهر در دستور کار سازمان زیباسازی قرار گرفته است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم خاطرنشان کرد: سازه‌های تبلیغاتی فرسوده در معابری مانند بلوار توحید، نیایش، سجاد، غدیر، کیوانفر و آزادگان در قم شناسایی و جمع‌آوری سازه‌های قدیمی از طریق واگذاری به بخش خصوصی آغاز شده است.

جوادیان تصریح کرد: سازه‌های جدید تبلیغاتی توسط بخش خصوصی به سازمان پیشنهاد داده شده است که بعضی مورد موافقت قرار گرفته است و به‌زودی وارد فضای تبلیغاتی سطح شهر با رویکرد یکسان‌سازی و به‌روزرسانی تبلیغات شهری خواهد شد.

کد خبر 638914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.