رومشکان می‌تواند قطب تولید ماهی خاویار باشد

نماینده مردم رومشکان و کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: رومشکان می‌تواند قطب تولید ماهی خاویار باشد.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی امروز _شنبه پانزدهم بهمن‌ماه_ در چهارمین روز از دهه مبارک فجر در آئین کلنگ‌زنی بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی امیرالمؤمنین (ع) چغابل، اظهار کرد: برای صدور مجوز بیمارستان رومشکان تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مردم رومشکان به این بیمارستان نیاز داشتند و جزو مطالبات اصلی مردم این شهرستان است، افزود: نقشه این بیمارستان از قبل آماده و اعتبار اولیه برای آن در نظر گرفته شده که به‌زودی وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

نماینده مردم رومشکان و کوهدشت در مجلس خاطرنشان کرد: باید هرچه سریع‌تر پیمانکار برای آن انتخاب شود تا شاهد این باشیم که رومشکان بیمارستان مستقل داشته باشد و این یکی از خدماتی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم این منطقه دارد.

مبلغی با بیان اینکه در زمینه‌های دیگر مانند اشتغال‌زایی نیز برای مردم این شهرستان باید تلاش شود، اضافه کرد: شهرستان رومشکان در زمینه شیلات ظرفیت زیادی دارد.

وی گفت: در غرب کشور این شهرستان مهمترین نقطه برای تولید آبزیان گران‌قیمت مانند ماهی خاویار و محصول خاویار بوده چون این امر در شهرستان سهل‌الوصول بوده و ارزش‌افزوده زیادی دارد و باعث اشتغال‌زایی خواهد شد.

نماینده مردم رومشکان و کوهدشت در مجلس ادامه داد: رومشکان می‌تواند قطب تولید ماهی خاویار و محصولات خاویار باشد و به کشورهای دیگر مانند عراق صادر شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 638786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.