اخذ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان میامی

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان میامی اخذ شد، گفت: این اعتبارات برای ساختمان و تجهیز بیمارستان صرف شده است.

به گزارش ایمنا، علی‌اصغر خانی پیش از ظهر امروز شنبه_پانزدهم بهمن‌ماه_ در مراسم افتتاح بیمارستان ۶۴ تخت خوابی میامی با حضور مسئولان ضمن بیان اینکه میامی یکی از ۳۱ شهرستان محروم کشور است، اظهار کرد: اوج محرومیت شهرستان میامی را می‌توان در روستاهای آن مشاهده کرد، اما یکی از اقدامات خوبی که برای مردم این شهرستان صورت گرفت، تکمیل بیمارستان ۶۴ تخت خوابی بود که خوشبختانه امروز به بار نشست.

وی با بیان اینکه بیمارستان میامی امروز در حالی افتتاح می‌شود که هنوز برخی تجهیزات و اقدامات در این بیمارستان باقی مانده است، افزود: امیدواریم با مساعدت مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود این مقدار اندک کارها نیز صورت گیرد.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی و تجهیزات برای بیمارستان میامی اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: یکی از الزامات بیمارستان میامی در کنار مردم محروم این منطقه، خدمت رسانی به زائران رضوی در مسیر تهران- مشهد بود که در میامی به میانه راه می‌رسند و اوج خستگی گریبان گیر آنان می‌شود.

اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان سمنان

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در سخنانی ضمن بیان اینکه طی یک سال اخیر اتفاقات خوبی در استان رخ داده است، گفت: سفر رئیس جمهور با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد تومان یکی از مهمترین رویدادهایی بود که در سال گذشته تا امروز شاهد آن بودیم.

هاشمی با بیان اینکه در سفر اول رئیس جمهور به سمنان شاهد امضای هفت هزار میلیارد تومان تفاهمنامه برای استان بودیم، گفت: آماده سفر دوم رئیس جمهور به استان هستیم.

وی همچنین بیمارستان میامی را یک الزام و مطالبه برای مردم شهرستان دانست و تاکید کرد: یکی از مهمترین اهداف ساخت این بیمارستان در کنار ارتقای خدمات به مردم، خدمت رسانی به زائران حرم رضوی است.

منبع: مهر
کد خبر 638776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.