دوچرخه‌های برقی جدید Ola عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که دوچرخه برقی جدید Ola به زودی در هند عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، محبوبیت وسایل حمل‌ونقل برقی در هند رو به افزایش است؛ این وسایل برای سفرهای درون شهری مناسب هستند و آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند. شرکت Ola سال گذشته اسکوتر برقی S1 را در هند عرضه کرد، هم‌اکنون نیز در حال تولید سه دوچرخه جدید است. یکی از دوچرخه‌های جدید Ola با یک بار شارژ مسافت ۱۷۴ کیلومتر را طی می‌کند و حداکثر سرعت آن ۱۱۰ کیلومتر در ساعت است. این محصول از فناوری پیشرفته ADAS برای یک سواری ایمن پشتیبانی می‌کند و با قیمت ۱۸۱۸ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دوچرخه دیگر Ola با نام Ola Performax در سه نسخه عرضه خواهد شد. نسخه اول با برد ۹۱ کیلومتر و حداکثر سرعت ۹۳ کیلومتر در ساعت با قیمت ۱۲۷۳ دلار عرضه می‌شود. مدل دوم با برد ۱۳۳ کیلومتر و حداکثر سرعت ۹۵ کیلومتر در ساعت با قیمت ۱۳۹۴ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. نسخه پریمیوم این محصول نیز دارای برد ۱۷۴ کیلومتر و حداکثر سرعت ۹۵ کیلومتر در ساعت با قیمت ۱۵۱۵ دلار عرضه می‌‎شود.

Ola Ranger مقرون‌به‌صرفه‌ترین دوچرخه الکتریکی در این خط تولید خواهد بود که قیمت آن از ۱۰۳۰ دلار آغاز می‎‌شود و تا ۱۲۷۳ دلار می‌رسد. این محصول نیز در سه مدل عرضه می‎‌شود؛ مدل پایه دارای برد ۸۰ کیلومتر و حداکثر سرعت ۹۱ کیلومتر در ساعت است. نوع متوسط آن برد ۱۱۷ کیلومتر و حداکثر سرعت ۹۱ کیلومتر در ساعت را ارائه می‌دهد، قیمت آن نیز ۱۱۵۲ دلار ارزیابی شده است. مدل پریمیوم نیز دارای برد ۱۵۳ کیلومتر و حداکثر سرعت ۹۱ کیلومتر در ساعت است.

هنوز تاریخ عرضه، قیمت و مشخصات دقیق‌تر دوچرخه‌های الکتریکی Ola در هند به صورت رسمی اعلام نشده است.

کد خبر 638763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.