۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
ویژگی‌های تبلت OnePlus Pad فاش شد

به نظر می‌رسد که ویژگی‌های تبلت OnePlus Pad پیش از عرضه در دسترس قرار گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت وان‌پلاس قصد دارد به زودی تبلت‌های جدیدی وارد بازار کند؛ اولین تبلت این شرکت OnePlus Pad نام دارد که هفتم فوریه در بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این محصول از تراشه مدیاتک Dimensity 9000 SoC پشتیبانی کند و با هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه باشد.

تبلت OnePlus Pad دارای نمایشگر ۱۱.۶ اینچی LCD با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. دوربین اصلی این محصول از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد، یک فلاش LED نیز آن را همراهی می‌کند. دوربین سلفی تعبیه شده روی نمایشگر نیز به حسگر هشت مگاپیکسلی مجهز شده است. تبلت یادشده با استفاده از رابط کاربری ColorOS 13 در بازار چین و OxygenOS 13 در بازار جهانی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود.

انرژی مورد نیاز تبلت OnePlus Pad با استفاده از یک باتری ۹۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات بهره می‌برد. انتظار می‌رود که این محصول فقط در نسخه Wi-Fi در اختیار کاربران قرار بگیرد. پیش از این نیز اعلام شده بود که تبلت OnePlus Pad با یک شاسی آلیاژ آلومینیومی با فریم خمیده عرضه خواهد شد.

کد خبر 638757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.