مسمومیت و مرگ ۲ نفر بر اثر استنشاق گاز

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مسمومیت و مرگ دو نفر بر اثر استنشاق گاز، خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۲۱:۱۵ شب گذشته _جمعه چهاردهم بهمن‌ماه_ حادثه مسمومیت با گاز CO به علت استفاده از زغال در میدان بسیج گلپایگان، به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد، افزود: یک زن ۱۸ ساله در پی این حادثه مسموم شد که در محل، درمان سرپایی دریافت کرد.

نشست گاز با یک فوتی

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان با اشاره به وقوع حادثه‌ای دیگر، تصریح کرد: ساعت ۲۳:۱۱ شب گذشته _جمعه چهاردهم بهمن‌ماه_ حادثه مسمومیت با گاز CO به علت نشت گاز در سه‌راه سیمین، به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد، افزود: یک مرد ۱۸ ساله درپی این حادثه جان خود را از دست داد.

مسمومیت با گاز CO

عابدی ادامه داد: ساعت ۴:۳۴ صبح امروز _شنبه پانزدهم بهمن‌ماه_ حادثه مسمومیت با گاز CO به علت وجود اشکال در بخاری در خیابان ارغوانیه، به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد، افزود: سه نفر شامل دو زن ۳۵ و ۵۵ ساله و یک کودک شش ساله در پی این حادثه مسموم و جهت دریافت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان فارابی منتقل شدند.

مسمومیت چهار پسر ۱۴ ساله و یک مرد ۲۹ ساله

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان با اشاره به وقوع حادثه‌ای دیگر، تصریح کرد: ساعت ۴:۴۵ صبح امروز _شنبه پانزدهم بهمن‌ماه_ حادثه مسمومیت با گاز CO به علت وجود اشکال در بخاری در خیابان همدانیان، به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد، افزود: پنج نفر شامل چهار پسر ۱۴ ساله و یک مرد ۲۹ ساله در پی این حادثه مسموم و جهت دریافت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان فارابی منتقل شدند.

مسمومیت یک زن ۴۰ ساله

همچنین عابدی گفت: ساعت ۶:۵۰ صبح امروز _شنبه پانزدهم بهمن‌ماه_ حادثه مسمومیت با گاز CO به علت وجود اشکال در بخاری در پیربکران، به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد، افزود: یک زن ۴۰ ساله در پی این حادثه مسموم و جهت دریافت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شفای کلیشاد منتقل شد.

کد خبر 638734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.