سرمایه‌گذاری دربی بر زیرساخت‌های حمل‌ونقل پایدار

شورای شهر دربی انگلیس اعلام کرد که مرکز شهر به‌زودی شاهد دگرگونی‌هایی هیجان‌انگیز خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر دربی به‌عنوان بخشی از برنامه‌ریزی‌های وسیع برای بهبود شهر، از آغاز اجرای اقدامات اولیه برای ایجاد تغییرات در تعدادی از خیابان‌های اصلی مرکز شهر خبر داد. نمایندگان شورای شهر اعلام کردند که پیمانکاران این طرح، در ماه ژانویه از مکان‌های موردنظر بازدید کردند تا به‌طور رسمی آغاز عملیات را نشان دهند.

شورا خاطرنشان کرد که این تغییرات شامل پیشرفت‌های هیجان‌انگیز در اطراف خیابان‌های اصلی مرکز شهر و مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها در خیابان‌ها و مسیرهای پیاده‌روی منطقه خواهد بود که در جهت ارائه انتخاب‌های حمل‌ونقل بهتر برای دربی برنامه‌ریزی شده است.

یکی از اعضای کابینه بازسازی، کربن‌زدایی، برنامه‌ریزی استراتژیک و حمل‌ونقل در شورای شهر دربی تأکید کرد که کاهش آلودگی هوا و ترافیک یکی از اجزای کلیدی این طرح است. وی از تغییرات یادشده به‌عنوان تنها بخشی از تعهد مستمر شورا در راستای بهبود تجربه سفر در مرکز شهر دربی برای همه یاد کرد.

شورای شهر دربی اعلام کرد که عملیات بیشتری برای پیاده‌سازی در دیگر مناطق شهر برنامه‌ریزی‌شده یا در دست انجام است، چراکه شورا در تلاش است گزینه‌های حمل‌ونقلی بیشتر و بهتری را در اختیار شهروندان قرار دهد.

سرمایه‌گذاری دربی بر زیرساخت‌های حمل‌ونقل پایدار

شورای شهر تصریح کرد که آسان‌تر کردن سفرهای فعال مانند پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری محور اصلی این عملیات است که با ایجاد خطوط دوچرخه‌سواری عریض‌تر، پارکینگ‌های دوچرخه بهتر و گذرگاه‌های بهبودیافته در سراسر منطقه امکان‌پذیر خواهد شد.

عضو شورای شهر در ادامه اعلام کرد که پیاده‌روهای این منطقه مناسب برای ویلچرنشینان و حرکت اسکوترها نیست، به همین دلیل شورا در نظر دارد با حذف مبلمان غیرضروری خیابانی و ایجاد جایگاه‌های جدید برای پارکینگ‌ها، این مشکل را برطرف کند.

شورا اعلام کرد که پس از پیاده‌سازی این طرح، ترافیک جاده‌ای و حمل‌ونقل عمومی از زیرساخت‌های پیشرفته برای کاهش ازدحام بهره‌مند خواهد شد، درختان جدید در منطقه کاشته می‌شود و ایستگاه‌های اتوبوس جدید به آن اضافه خواهد شد. مزایای زیست‌محیطی طرح نیز با پیشرفت کار مشخص می‌شود.

شورا در ادامه تأکید کرد که با حمایت مستمر مردم دربی، به‌دنبال این طرح، منظره خیابانی بهبودیافته‌ای ارائه خواهد شد که در راستای منافع بلندمدت همه ساکنان شهر قرار دارد.

شورای شهر با دریافت ۱۶۱ میلیون پوند بودجه به‌منظور سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های حمل‌ونقل محلی که باعث بهبود حمل‌ونقل پایدار، حمایت از رشد و تشویق سفرهای کم‌کربن بیشتر می‌شود، پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز این پروژه تضمین کرد.

سرمایه‌گذاری دربی بر زیرساخت‌های حمل‌ونقل پایدار

کد خبر 638720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.