۵ مدرسه شهرستان خوی نیاز به تخریب و نوسازی دارد

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: از مجموع ۸۸ مدرسه که تحت تاثیر زلزله بود، تنها پنج مدرسه با مشکل جدی مواجه شده است که باید تخریب و بازسازی شود.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا خان‌محمدی در جریان بازدید از بعضی مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی، اظهار کرد: در بررسی‌های اولیه انجام شده از مجموع ۸۸ مدرسه که تحت تأثیر کانون اصلی زلزله بود، تنها پنج مدرسه با مشکل جدی مواجه شده که باید تخریب و بازسازی شود.

وی در خصوص زمان شروع کار بازسازی، افزود: باید با حضور تیم تخصصی گزارش نهایی ارائه و ارزیابی کامل و دقیق انجام شود که تا پایان هفته آینده این اتفاق خواهد افتاد و با تأمین اعتبار لازم از محل‌های مختلف در روند بازسازی و نوسازی مدارس اقدام خواهد شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بر برنامه‌ریزی لازم برای مختل نشدن روند یادگیری دانش‌آموزان تاکید و تصریح کرد: باید تلاش کنیم روند آموزش دانش‌آموزان متوقف نشود؛ اصل بر این است نخستین جایی که دانش‌آموز باید فعالیت رسمی خود را آغاز کند مدرسه باشد، در این خصوص توصیه‌های لازم انجام شده و ستاد نیز آماده هرگونه خدمت‌رسانی است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور جهت بررسی روند خدمت رسانی به مدارس و محیط‌های یادگیری شهرستان زلزله زده خوی وارد این منطقه شد. خان محمدی در دانشگاه فرهنگیان شهرستان خوی، از بخش‌های آسیب دیده دانشگاه به خصوص خوابگاه‌های دانشجو معلمان بازدید کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 638707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.