ضرورت فراهم کردن امکانات رفاهی برای بازنشستگان اردبیل

رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: استفاده از امکانات رفاهی، هتل‌ها و مهمانسراها برای بازنشستگان سایر ادارات و ارگان‌ها در دیگر شهرها امکانپذیر است، اما شهرداری ارومیه تاکنون در این زمینه اقدامی نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم صفری امروز_ جمعه چهاردهم بهمن‌ماه_ در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز پدر، اظهار کرد: تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات ۱۴۰۲ شهرداری به صورت دقیق و کارشناسی بررسی و تصویب شد.

وی افزود: جا دارد از تلاش‌های تک تک اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر همکاران شهرداری بابت بررسی و تصویب تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات ۱۴۰۲ شهرداری جهت تصویب این تعرفه تقدیر و تشکر کنم.

رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای اسلامی شهر اردبیل خاطرنشان کرد: نرخ این تعرفه با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی شهروندان، حداقل ۱۵ و حداکثر ۳۰ درصد افزایش داشت.

صفری اضافه کرد: در بخشی از این تعرفه حق مشرفیت برای مناطق کم‌برخوردار بر اساس ارزش منطقه تعیین شده است، اگر بخواهیم در این مناطق بازگشایی کنیم به طور قطع با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به حمایت از بازنشستگان شهرداری، تاکید کرد: استفاده از امکانات رفاهی، هتل‌ها و مهمانسراها برای بازنشستگان سایر ادارات و ارگان‌ها در دیگر شهرها امکانپذیر است، اما شهرداری ارومیه تاکنون در این زمینه اقدامی نکرده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح کرد: تخفیف صدور پروانه برای بازنشستگان در حال حذف شدن است در حالی که این تخفیف سالیان سال است ارائه می‌شود.

صفری در خصوص توزیع میوه شب عید برای بازنشستگان شهرداری، گفت: سال گذشته بیشتر بازنشستگان گلایه داشتند و انتظار دارند پس از ۳۰ سال خدمت به این مجموعه از طرح‌های رفاهی بهره‌مند شود.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: شایسته است شورای اسلامی شهر و شهرداری از فرزندان همکاران شهرداری که در ایام کرونا در حال خدمت بودند و فوت کردند، حمایت کنند.

کد خبر 638691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.