فیفا ناجی بارسلونا می‌شود!

گرگ وانی، سرمربی لس آنجلس گلکسی می‌گوید که انتظار دارد آینده جولیان آرائوخو به زودی با بررسی فیفا برای انتقال او به بارسلونا، مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به بلاتکلیفی آرائوخو، این بازیکن روز گذشته به تنهایی تمرین کرد. او منتظر تصمیم فیفا در مورد آینده باشگاهی خود است. متئو آله‌مانی، مدیر تیم فوتبال بارسلونا مدعی شد که یک خطای محاسباتی مانع از رسیدن به موقع مدارک این بازیکن و بسته شدن قرارداد شده و مدارک آرائوخو با ۱۸ ثانیه تأخیر ارائه شده است.

آله‌مانی در این خصوص گفت: تنها خبر جدیدی که من دارم این است که همه چیز اکنون در دست فیفا است تا روندی را که در حال انجام یا تکمیل شده است بررسی کند، به هر حال آنها باید رأی این انتقال را تعیین کنند. این نهاد به محض اینکه این روند را طی کنند، حکم خود را صادر خواهد کرد؛ بنابراین همه ما به نوعی در انتظار اعلام رأی هستیم.

این مدیر اضافه کرد: ما به جولیان و به انجام کل کار خوش‌بین هستیم، اما تا زمانی که بررسی واقعی انجام نشده باشد، این انتقال رخ نخواهد داد. درک من این است که اکنون به طور رسمی در فیفا قضیه مورد بحث قرار گرفته است و دیروز این‌طور نبود. آنها در حال بررسی هستند. ظرف ۲۴ ساعت، باید خبری به ما ابلاغ شود.

اگر این انتقال انجام شود، آرائوخو با بارسلونا B تمرین خواهد کرد، جایی که زیر نظر اسطوره مکزیکی رافا مارکز تعلیم خواهد دید. با این حال، او به عنوان یک پشتیبان برای تیم اول در نظر گرفته می‌شود و در صورت نیاز می‌تواند به اردوی نیم ژاوی فراخوانده شود.

در حالی که همه در انتظار حل و فصل این انتقال هستند، بارسا منتظر دیدار یکشنبه برابر سویا است.

کد خبر 638662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.