هزینه‌های هنگفت ما به پایان رسیده است!

گراهام پاتر گفت: چلسی پس از جذب هشت بازیکن جدید در ماه ژانویه، در تابستان به خرج‌های هنگفت خود پایان داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از زمانی که کنسرسیومی تحت حمایت تاد بولی در تابستان ۲۰۲۲ چلسی را به دست گرفت، آبی‌ها بیش از ۶۰۰ میلیون پوند (۷۳۱ میلیون دلار) در دو پنجره نقل و انتقالات هزینه کرده‌اند و ۱۴ بازیکن جدید به خدمت گرفته‌اند.

آنها بزرگترین تیم با بیشترین خرج در ژانویه بودند و حدود ۳۲۳ میلیون پوند (۳۹۴ میلیون دلار) برای خریدها خرج کردند که شامل انتقال رکوردشکن ۱۰۶ میلیون پوندی (۱۳۱ میلیون دلار) انزو فرناندز می‌شود. با این حال پاتر پیش‌بینی کرد که آبی‌ها هزینه‌های خود متوقف خواهند کرد و در تابستان سرمایه‌گذاری زیادی نخواهند داشت.

پاتر به خبرنگاران گفت: من فکر نمی‌کنم که هزینه‌ها به همین شکل ادامه یابد. بازسازی تیم انجام شد و من فکر می‌کنم باید بگوییم پنجره بعدی با پنجره ژانویه متفاوت خواهد بود، چراکه هزینه‌ای نخواهیم کرد.

وی از هزینه‌های کلان چلسی در بازار نقل و انتقالات دفاع کرد و ادامه داد: من می‌توانم چشم‌انداز باشگاه را درک کنم. من با آن مخالفم، اما آن را درک می‌کنم. فکر می‌کنم کاری که ما تلاش کرده‌ایم انجام دهیم خلاقیت است. ما تلاش کرده‌ایم برای حال و آینده سرمایه‌گذاری کنیم. ما در موقعیتی هستیم که می‌خواهیم به پیشرفت ادامه دهیم. این جاه‌طلبی باشگاه است.

چلسی درگیر مذاکره با بنفیکا برای انتقال فرناندز به استمفوردبریج در مورد ساختار پرداخت قرارداد بود، اما آخرین پیشنهاد را روز سه‌شنبه در آخرین روز نقل و انتقالات ژانویه ارائه داد. وقتی از پاتر پرسیدند که آیا در مذاکرات شرکت داشته است، او هرگونه ایفای نقش در این خصوص را رد کرد.

پاتر گفت: من سرمربی هستم؛ بنابراین خیلی درگیر این مسائل نمی‌شوم. من به طور کامل روی تمرین روز بعد و آماده کردن تیم برای فولام تمرکز کرده‌ام. وقتی همه چیز تمام شد فهمیدم که با انزو قرارداد بسته بودیم و بسیار خوشحالم، زیرا او بازیکن فوق العاده‌ای است.

آبی‌ها امشب _ جمعه چهاردهم بهمن‌ماه _ در استمفوردبریج و از هفته بیست و دوم لیگ برتر، دربی غرب لندن را مقابل فولام برگزار خواهند کرد.

کد خبر 638658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.