۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
یوونتوس در فکر فروش یک ستاره!

گزارش‌ها حاکی از آن است که یوونتوس در حال از دست دادن صبر خود در قبال پل پوگبا مصدوم است و این احتمال وجود دارد که او در تابستان فروخته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ملی پوش فرانسوی در سال ۲۰۲۲ و پس از پایان قراردادش با منچستریونایتد و تبدیل شدن به یک بازیکن آزاد، به تورین بازگشت، اما او از زمان بازگشت به ایتالیا هنوز برای بیانکونری بازی نکرده است. مصدومیت زانو که در پیش فصل ایجاد شد، پوگبا را از حضور در جام جهانی با کشورش در قطر محروم کرد و او را از ایفای هر نقشی برای تیم ماسیمیلیانو آلگری در سطح باشگاهی باز داشت.

پوگبا در شب شکست دو بر صفر یووه مقابل مونزا روی نیمکت قرار داشت، اما پس از ایجاد مصدومیت مجدد، دوباره از حضور در میادین محروم شد.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت اکنون گزارش می‌دهد که یووه آماده است این هافبک ۲۹ ساله را که تنها ۲۷ بازی در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ پشت سر گذاشته است، را تنبیه کند به احتمال زیاد قراردادش فسخ شود.

یوونتوس می‌داند که حذف پوگبا از جمع بیانکونری، باعث آزاد شدن سرمایه‌های مهمی می‌شود، زیرا ممکن است در پنجره نقل و انتقالات بعدی چند بازیکن را جذب کند و همچنین دستمزد کمتری نسبت به حال حاضر بپردازد.

کد خبر 638656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.