برترین گلزنان لیگ‌برتر فوتبال ایران تا پایان هفته هجدهم/ صدر در قُرقُ ستاره‌های تراکتور

تا پایان هفته هجدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، چهار بازیکن شش‌گله مشترکا در صدر جدول برترین گل‌زنان قرار دارند و چهار بازیکن پنج‌گله در تعقیب آن‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، هجده هفته را پشت‌سر گذاشت و پس از انجام بازی‌های این هفته که روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه برگزار شد؛ علاوه‌بر جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی، رتبه گلزنان لیگ‌برتر نیز دستخوش تغییرات شد.

برترین گلزنان لیگ‌برتر تا پایان هفته ۱۸:

۱. محمد عباس‌زاده (تراکتور)؛ ۶ گل (در ۱۴ بازی)

۲. رضا اسدی (تراکتور)؛ ۶ گل (در ۱۶ بازی)

۳. شهریار مغانلو (سپاهان)؛ ۶ گل (در ۱۷ بازی)

۴. یورگن لوکادیا؛ ۶ گل (در ۹ بازی)

۵. محمد محبی (استقلال)؛ ۵ گل (در ۱۵ بازی)

۵. حامد شیری (نساجی)؛ ۵ گل (در ۱۵ بازی)

۶. رامین رضائیان (سپاهان)؛ ۵ گل (در ۱۸ بازی)

۶. سجاد بازگیر (ملوان)؛ ۵ گل (در ۱۸ بازی)

۶. محمدرضا آزادی (آلومینیوم)؛ ۵ گل (در ۱۸ بازی)

به گزارش ایمنا، محمد عباس‌زاده چند هفته‌ای از میادین دور بود اما همچنان با آمار گلزنی خوبی که در مدت‌زمان حضورش در زمین به‌ثبت رسانده همچنان در صدر جدول برترین گلزنان لیگ‌برتر قرار دارد؛ رضا اسدی دیگر بازیکن تراکتور که پست اصلی‌اش هافبک‌تهاجمی است و پاکو خمز از وی در پست مهاجم استفاده می‌کند دومین شش‌گله لیگ‌برتر است. همچنین شهریار مغانلو با دبلی که در بازی هفته هجدهم مقابل گل‌گهر انجام داد خودش را به دو ستاره تراکتور رساند و در نهایت یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سابق پرسپولیس که از این تیم به‌طور غیرقانونی جدا شد هم با شش‌گلی که به‌ثمر رسانده بود در این جدول کماکان حضور دارد.

همچنین شش بازیکن پنج‌گله در لیگ‌برتر فوتبال کشورمان که دو نفرشان مدافع‌راست هستند در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند. محمد محبی وینگر استقلال به‌همراه سجاد بازگیر و محمدرضا آزادی دو مهاجم ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک به‌شمار می‌روند؛ همچنین حامد شیری و رامین رضائیان که در خط‌دفاعی بازی می‌کنند با پنج‌گل آمار خیلی‌خوبی از خود به‌جا گذاشته‌اند.

کد خبر 638623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.