هرگز مشکلی بین من و امباپه وجود ندارد!

لیونل مسی اصرار داشت که با کیلیان امباپه هم تیمی اش در پاری سن ژرمن رابطه قوی دارد و فاش کرد که آنها درباره فینال جام جهانی با هم صحبت کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در مصاحبه‌ای که کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین انجام داد، از مسی در مورد رابطه‌اش با امباپه، هم تیمی‌اش در پاریسن ژرمن، پرسیده شد، زیرا این دو باید در مرکز توجه رسانه‌ها هستند و در عین حال برای بهترین بودن، در تلاش هستند. مسی در پاسخ گفت: هرگز مشکلی بین او امباپه وجود نداشته است.

خبرنگار روزنامه آرژانتینی اوله، از مسی پرسید که آیا در مورد فینال جام‌جام‌جهانی قطر با امباپه صحبت کرده است یا خیر، که او پاسخ داد: " بله، ما در مورد بازی صحبت کردیم، جشن‌هایی که مردم در آرژانتین در آن روزهایی که من در آنجا حضور داشتم، اینکه آن‌ها چگونه زندگی می‌کردند، کلاً راجع به همه چیز صحبت‌کردیم."

وی افزود: من هم در طرف مقابل او بودم، باید یک فینال جهانی را انجام می‌دادم و نمی‌خواستم در آن بازنده باشم، اما حقیقت این است که کیلیان با من مشکلی ندارد، و من هم با او مشکلی ندارم."

ستاره آرژانتینی، کشورش را تا فتح جام در خاورمیانه پیش برد با دوگل جلو افتاد، اگرچه، امباپه و کشورش بازگشتی هیجان انگیز داشتند تا فینال را به وقت‌های اضافه و پنالتی‌ها بکشانند، باید برای قهرمانی، سخت می‌جنگیدند.

پاری سن ژرمن خوشحال است که ستارگان به خوبی با یکدیگر کنار می آیند و در آینده، یک بازی بزرگ در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ در انتظار آن‌ها است. همچنین تلاش مدیران فرانسوی برای متقاعد کردن مسی جهت تمدید قرارداد با باشگاه، با مذاکرات در حال انجام، نوید خوبی است.

کد خبر 638601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.